Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Kan nån ge mig länken till andra forumet, kanske maila mig, för jag har ju den länken på favoriter på burken hemma
Emeliee: Du är asduktig! Jag har oxå spanat i din blogg
Mejlade dig, Krodan...
Tack tjejer, söta ni är ♥. Nu är det så segt...och tråkigt och mörkt att promenera...
VIP: Nääää...men jag önskar att det var så
. Tyvärr är det ju inte så enkelt.
Nä, här har man fått ge upp det "bästa" i livet, smågodiset
. Fast äta varje dag vart kanske inte så bra, *haha*. Numera är det mest frukt, kollade på Leilas jul igår och blev sååå sugen....
Smirre: tack
Emeliee: Jag läser också din blogg då och då och är impad av hur duktig du är.
Winnertaco: Nej, det är inte mysigt med ormar som kan ringla runt. Stefan ringde förra ägaren först och han lät helt oförstående och sa att hans fru (numera fd fru) var livrädd för ormar så det fanns inte en chans att de skulle ha haft en som husdjur. Då insåg vi att ormen måste ha legat där ett bra tag för de hade köpt huset -02. Dessutom använde förra familjen det rummet som sovrum för ett av barnen (tonårsbarn).
cissi. blää med ormen
sitter här och väntar på att J ska komma hem så vi kan äta min underbart goda (hoppas jag) fiskgryta. Vilma är ju inte så intresserad av att titta på tv men hon älskar Emil så honom får hon se lite av varje kväll. Tur att jag också älskar det
Kan skratta lika mycket varenda gång, särskilt när han fastnar i soppskålen och de "tjänar" en massa kronor.
Nä nu vaknade lillfisen. ses
Vi fick lägenheten !! Kontraktskrivning på söndag och banken i morgon.
Skriver mer sen..
Pela: Grattis!!
Blä, jag har lektion först klockan kvart i tre imorgon men måste ta bussen som gör att jag är där ett, hatar sånt. Inte kan jag ta bilen för den måste Kent ha om han ska kunna hämta Isak imorgon då han är hos den andra dagmamman. Dagens (morgondagens) I-landsproblem...