• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Meria
    Hilla: haha, jag tog mig friheten och tog bort det gröna i bakgrunden och gjorde den mer julig Tror ingen reagerar nämnvärt, jag är ärkejulmamman som väntar julenisse 2. Då borde jag få ha en tomteluva på kortet

Jesster: Du vet att jag blir lite nervös när du skriver så. Det låter som att du har fullt upp hela tiden och jag har beställt en lika snäll unge som storebror var...
    ♥ Loke -06 & Lillebror v.38 ♥
  • Hilla

Jesster, dom flyttar hemifrån när dom sugit musten ur en, och pengarna såklart...
    Efter dom pekat finger åt en tillräckligt många gånger, och bråkat om piercingar och tatueringar samt drivit en till vansinne ett par 1000 ggr?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Hilla

Meria, ja du ploppar ut små Grinchens du

• Jesster

Jag ser mig själv i 60-årsåldern, falskt sjukat mig från jobbet och ligger hemma i sängen och kollar på actionfilm och käkar godis

Den som söker han finner - www.google.se
  • Jesster
    Meria: Det ÄR fullt upp så gott som hela tiden Och det lär ju inte bli mindre att göra när Willa blir rörligare. Men det är samtidigt väldigt roligt eftersom Elliot och Willa är så tydligt totalt olika individer. Jag tror dom kommer att slåss när dom blir större

Isak blir säkert en superlugn bebis som sover jämt och aldrig gnäller Fast de första 4 veckorna gör ju bebisar inget annat än sover och äter så då är det ju ganska lugnt.

4 ½ månad
  • Hilla

Guuud så söt Willa!!!

• Krodan

Jesster : Åhh man blir ju bebissugen när man ser en sån där mysig tjej

Ja sämnen är ett helvete, jag har oxå haft huvudvärk i flera veckor. mörkret gör sitt och imorse försov jag mig för första gången

Fnitterpiller piggar dock upp tillvaron

• Jesster

Hon har kommit på en ny, kul sak *NOT*
    Om man har gröt i munnen kan man blåsa ut den så det sprutar gröt överallt!
    Hur förklarar man för en 4½-månaders att så gör man inte. Nä, det går ju inte... Så det blev inte så mycket gröt för lilla fröken idag. Det blev mest gröt på mig

• VIP

Åh va söt Willa är!

Skönt att Sam är bättre

Här är också fullt upp trots att både Vilma och Alice är "snälla" och lugna. Igår började jag också planera på när jag ska ligga och kolla filma och äta godis Om hundra år sådär...

• pelagonia

Hej

Jesster = Så sockersöt hon är..

HÅLL tummarna..vi håller på att buda på en lgh och vi har högsta budet nu. Det kommer sannolikt avgöras senast i morgon..

Nu åter till plugg

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos