Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Pelagonia: Grattis till lägenheten!
Pela> GRATTIS vad kul!!!
Tack..
.
Nu skall vi sälja vår lägenhet oxå. Skall sätta in in sydsvenskan i morgon och blocket.
Så underbart att flytta en trappa upp. Slippa flytta med flyttbil i vinterväder.
grattis pela! är det bara en trappa upp? praktiskt
myran: hej hej! lycka till med flytten, ni har väl packat allt färdigt, flyttstädat och bara sitter och väntar förstår jag
hade stora planer idag men förkylda barn ville annorlunda så jag har fortfarande mjukbyxor på mig, är oduschad och har precis fått i mig lunch. Barnen har äntligen somnat, hoppas de sover aslänge. HÄÄÄRLIGA dag
Ingen som skrivit idag? Inte ofta jag är först
Carro: Åh! Blir helt tårögd när jag läser om Sams framsteg! Är så himla glad för er skull.
Iina sover också dåligt, eller hon är svårsövd. Man ska springa in hundra gånger på kvällen, så hon slocknad inte förens framåt åtta-halv nio fast vi lägger barnen sju. Sen vaknar hon vid halv sju varje morgon, inte roligt :/ Men jag tror det är en period, nånting med separation förståss
Hon börjar bli så självständig på dagen och ska göra Allt själv, så hon måste väl kolla att vi fortfarande är där hela tiden
Jesster: Åh vilken söt Willa! Tycker hon ser och verkar mycket äldre än vad Sid är. Han har inte fattat det där med gröt än, allt åker ut. Kommer inte ihåg att det var så krångligt att få dom att fatta hur man skulle göra. Men var på BVC idag och där sa hon att det kommer, får väl hoppas på det. Är så otålig
Så nu är han 64,5 cm lång och väger 6935 g. Tre kilo mer än födelsevikten!
Emeliee: 18 kilo! Men shit, fan vad du är duktig! Ska väl också kanske ta mig i kragen.. erhm..
Pela: Grattis!
Hilla: Haha, vad ska vi säga till våra barn när/om de vill ha tattueringar och piercingar? Iina sa senast igår att hon ville också ha en "pesin" i läppen
Det kommer ju bli fetrevolt här hemma med två ungar som tycker att tattueringar är töntiga och att mamma och pappa är pinsammast i världen som har förstört sig på det där sättet
Här hemma blev det mysdag med K som stannade hemma! Känner sig dålig, så vi har hunnit städa lite! Wihoo
Haha, fan
mohahahaha
Hej
Skriver i andra tråden..
Noel är också otroligt svårsövd nu för tiden. Tidigare har han somnat på typ en kvart men nu kan det ta närmare en timme, han kommer inte till ro, vrider sig, pratar, sätter sig upp, sparkar mot väggen, ja allt. Sen vaknar han fortfarande några gånger per natt, men det har han alltid gjort så det är nog ingen fas tyvärr. Tror han sovit kanske 3 nätter totalt i sitt liv hela natten utan att vakna.. Hoppas det vänder snart.
Emeliee: har inte hunnit följa din blogg men shit va duktigt du är. Vad har du kört för metod?
Carro: härligt att höra att Sam gått upp i vikt, är tillbaka på dagis och dessutom börjat äta lite mer.
Ska se om jag kommer in på det andra stället nu..