• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • pelagonia

Tack för era tips..

Frukt brukar han få eftersom han älskar frukt.
    Äta senare funkar inte här heller..vi är jätte hungriga vid 17. Men han äter oxå mellis mellan 14.30-15 på dagis.
    Han åt föresten gröt för första gången idag på dagis..Mannagrynsgröt var det. Han har vägrat all gröt innan.

Nu har svärmor gått hem..hon kom en runda vid 17 idag för att träffa Viktor.

Nu kallar gossen

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • biltokig1

hej på er!!!

Inte bara för mig FL muppade sig igår hör jag

Carro> Guuuu vad skönt att allt gick bra och säger som de andra, Sam är otrolig!!!

• Hilla

Duktiga gulle-Sam!!!

*morrar lite åt Merias råa fisk*

Hemma från jobbet! Trött som ett svin, börjar 7 imorgon bitti igen...suck!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Meria

Tack för fiskstödet, det var en hård dag igår

Jag köpte förresten en vagn härisist som jag sa. Det blev en Alu Active som de hade kampanj på på Barnens Hus för 1995:-. Lagomt pris för en liggvagn tyckte jag. Den gick in i volvon + att Lokes sittvagn kom med då också

svag: skoj med bra samtal för oss låter det mest "Loke är så goo... Tycker om att pyssla själv eller iakta de andra". Han har börjat leka med andra lite mer nu, så det kommer. Om talet så är det bara han och vi som förstår det mesta

♥ Loke -06 & Lillebror v.37 ♥
  • Krodan

Mini: ahhh bor ni där Förstår att dte känns surt med huset

Jag är aptrött!

• Krodan

Jo Grattis till sam me såklart och kul att operationen gick så bra angelina fick sån där lugnande i rumpan men snetände på det när hon var 1 år Fast annars är det kul att se dem "fulla"

• MiIou

Krodan: Vet du var jag bor?

Haha, jag gjorde det igen, jag somnade om på soffan efter att grabbarna åkt, har nyss gjort frukost, hehe, tänk om de visste om mitt tjuvsovande när de inte är hemma

Mitt hår är rätt flottigt så jag funderar på att gå och duscha....

Ja nu har ni min status.
    Over and out.

• Krodan

mini: ja eller jag har bättre grepp om det nu, jag kan ju inte säga att jag vet hur ert hus ser ut, men jag fattar vart det ligger

• Krodan

Min: Förresten har jag dumpat brolle, jag tycker inte att han är cool längre...

• MiIou

Krodan: Ja världen är liten
    Bra att du dumpat Brolle, helt ärligt tyckte jag inte han var bra för dig, du kan få bättre

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos