Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Men va fan, jag skulle ha börjat plugga för över två timmar sen, men syster yster som är arbetslös ringde som vanligt (hon har ju lärt sig att jag ofta är hemma på dagarna) så nu blev det något jäkla maraton-samtal, ooops!
Förresten så tror jag att tabletterna börjar kicka in, jag är helt... typ avslappnad och fnittrig, jag har inte känt mig såhär på flera år. Jag har ju varit den där busiga typen alá practical jokes, men den tjejen har jag inte sett av på flera år som sagt, men nu verkar hon kika fram igen, Kent tror nog att jag håller på att bli knäpp på allvar, hela kvällen igår gick jag runt och fnittrade och sen låg jag i sängen när vi skulle sova med täcket halvt över huvudet och bara flinade, och när Kent frågade vad jag sysslade med så svarade jag med ett flin "iiiiiinget
", och han kollade på mig som om jag var galen, hahaha! Jag var beredd på tusen biverkningar men jag verkar ju slippa dem... Hoppas jag.
Mini: vad är det där för mysiga glädjepiller
Krodan: Kommer inte ihåg vad de heter, men något serotoninhöjande i alla fall, verkar ju funka på mig
.
Gud vad jag harvar med mina uppgifter här, men det är skönt med en kurs man tycker är lite rolig, så trots de jobbiga uppgifterna så är de lite kul att lösa, till skillnad från bajs-matten.
Mini: Jag går oxå på såna, Mina heter *funderar* cipralex. Mike säger att jag inte vart så här rolig sen jag träffade honom
Fnissig och tycker att allt är skoj
Krodan: Ja, haha, fast jag tycker nästan jag är lite för glad just nu, känner mig lite prillig
. Som läkaren sa "vissa tycker det är skit och andra undrar varför de inte tog tabletterna tidigare" och jag sållar mig nog till det andra ledet, vafan har jag inte tagit dem tidigare för... Men sak samma, jag sa till syrran att jag kommer vara gladast vid julbordet när hon kommer hem
Jag vill typ skrika ut JAG ÄR GLAD!! Det var så sjukt länge sen jag var så här jäkla nöjd med allt
Alltså, här går man in och läser om ert fnitter och blir sugen på en redig fylla bara för det. Sjysst... verkligen... förstår ni hur länge jag måste vänta innan jag kan ta mig den där flaska vin? Förstår ni? Säkert 6 mån till... och då är det 1½ år sen jag drack senast. Det är synd om mig.
...nog för att jag samtidigt är glad som fasen för att ni är så glada
...men ändåå...
Mini: i know, så känns det så fåningt bnär folk frågar varför mamn alltid är så glad och man ska säga "jag är inte glad jag är deprimerad" å så hånskrattar man
Jag trodde oxå att jag var helt psyko i början (och nu med tillvis del) sen har jag svårt att ta sake rpå allvar ibland, vilket känns lite som en bieffekt
Meria: *klappar dig lite tröstande på axeln*, förhoppningsvis kan jag och Krodan muntra upp dig lite med vårat svammel
.
Krodan: Snygg bieffekt, den tar jag gärna. Fast det vore ju lite fel om en kompis sitter och berättar om hur hon blivit dumpad och man själv sitter och fnittrar...
Hej
Nu har persiennkille varit och fixat våra fönster så man kan ta upp persiennera igen..har varit sönder sedan ett tag. 600 kr blev det.
Så nu skall vi bara måla köket vitt nästa vecka + köpa en ny frys till köket så är lgh klar för försäljning.
Annars så var det en sådan natt "inte kunna somna natt"..till slut la jag mig i extrasängen och somnade 02.
Känner mig piggare nu tycker jag så HB är nog bra. Få se vad BM säger den 1 december.
Nu skall jag kolla mail
internet och fl har varit jobbiga med mig men nu har jag hunnit skumma lite och kan skriva så jag skyndar mig och säga grattis Alicia och Sam på 2-årsdagen! (i efterskott)
skönt att både Ivars och Sams operationer gick bra!