Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Carr: Athena sover apdåligt och kan ligga vaken flera timmar på natten

Nellie sover också som en kratta nu, förkylningen håller i sig...och astman också...SKIT!
Hon hostar sig genom natten...host, gråt, host, gråt...och jag vaknar med skallebank varje morgon.
Och till er som äter piller, heja! Jag vet hur det kändes i början, fnitter fnitter, man hade liksom glömt hur bra livet var
Nu känns allt som vanligt igen, får bara ångest nån enstaka kväll...och det går över på nån timme.
Nu ska jag bada med mina goa barn, sen ska vi till min systerdotter och hälsa på. Hon är ensam hemma, för min syrra och hennes man och pojken Adam är i WEgypten...måste ju checka så Josefin nte festar för mkt i huset eller gör nåt dumt
Jobba ikväll!
Och jo carro, jag blir så glad när jag hör att Sam ökat i vikt
Lille prinsen!!

Så fantastiskt! Blir lite stressigt att komma iväg till dagis, men nu när hon är hemma är det asskönt..Däremot är hon vääääldigt svårsövd på kvällen just nu, igår höll micke på i över en timma! Hon säger att hon är trött o vill sova, men sen har hon så mycket att berätta o pyssla med i sängen så hon kommer inte till ro...När hon väl gör det sover hon på 5minuter dock..Skumbo!
Skiiiiiiiiiiiiiiiita bråttom fick jag ju nu!!

UNDERBART!! 

Meria, så söt pres.bild du har
Lilla tomte-tösen!
Förkyld, hängig och svintrött trots 9 timmars sömn i natt.
Idag vill jag bara ligga i sängen, titta på film och äta chips.
Kommer man någonsin att få göra det igen? När flyttar ungar hemifrån...? ![]()