• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Carro
    förresten, är det ngn annan vars unge sover som en kratta för tillfället?

Sam började sova dåligt samtidig som Stella dog, han förstår ju att hon är borta och han ropar på henne i sömne, men jag tror att det är en slump att han började sova dåligt samtidigt..

Han sover verkligen som en kratta!
    Snurrar, bökar, vill inte ha täcke, vill ha täcke, vill inte ha kudde, vill ha kudde..
    Sen gnisslar han tänder ngt extremt, ligger och gnyr, tjuter till, blir lite ledsen osv..
    Sen vill ha sova på mig, sen brevid mig, sen hålla om mig, sen tjuter han akta och jag ska flytta mig och ja.. sådär fortsätter det
    Imorse lyckades jag tillslut somna och då var klockan 5..
    Fram tills vi gick upp vid 8 hade han ändå väckt mig säkert 15ggr..
    Sam ser verkligen helt slut ut stackarn..

Funderar på om det kan vara ngn såndär hopplös fas/period han hamnat i igen..
  • Jesster
    Carro: Gud vad skönt att Sam mår bra och går upp i vikt!!

Vi slutade med att ge Elliot omega 3 för några veckor sedan för jag trodde inte att det behövdes. Han sov bra nån vecka men sedan började han sova dåligt, vakna mitt i natten och ligga och leka och fnittra nån timme i sin säng. Jävligt irriterande faktiskt. Så jag började med omega 3 igen och han sover som en stock igen.
    Det är dyrt men det känns som det är värt det
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Krodan

Carr: Athena sover apdåligt och kan ligga vaken flera timmar på natten

• Carro
    Jesster;
    Vi gav det till Sam innan, men det gav ingen effekt alls på hans sömn tyvärr.. Ledsen

Krodan;
    Man känner sig som ett vandrande lik..
    "skönt" iaf att andras ungar också sover kasst, då kanske man kan intala sig mantrad detärbaraenfas,detärbaraenfas och orka ett tag till Flört
  • Jesster
    Carro skrev 2008-11-20 10:30:05 följande:
    Jesster;Vi gav det till Sam innan, men det gav ingen effekt alls på hans sömn tyvärr..  l
    Nä, jag menade inte att Sam skulle få det, jag drog bara en parallell och berättade något ur mitt liv
  • Hilla

Nellie sover också som en kratta nu, förkylningen håller i sig...och astman också...SKIT!
    Hon hostar sig genom natten...host, gråt, host, gråt...och jag vaknar med skallebank varje morgon.

Och till er som äter piller, heja! Jag vet hur det kändes i början, fnitter fnitter, man hade liksom glömt hur bra livet var Nu känns allt som vanligt igen, får bara ångest nån enstaka kväll...och det går över på nån timme.

Nu ska jag bada med mina goa barn, sen ska vi till min systerdotter och hälsa på. Hon är ensam hemma, för min syrra och hennes man och pojken Adam är i WEgypten...måste ju checka så Josefin nte festar för mkt i huset eller gör nåt dumt

Jobba ikväll!

Och jo carro, jag blir så glad när jag hör att Sam ökat i vikt Lille prinsen!!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • JoKo
    Carro - Härligt!! Vad glad jag blir när jag läser lite goda nyheter från er

Emma sov kasst+vaknade alldeles för tidigt (läs 5) för ett par veckor sen, men nu kommer hon instövlandes tidigast 7.30 på morgonen o säger godmorgon o bäddar ner sina nallar hos mig  Så fantastiskt! Blir lite stressigt att komma iväg till dagis, men nu när hon är hemma är det asskönt..Däremot är hon vääääldigt svårsövd på kvällen just nu, igår höll micke på i över en timma! Hon säger att hon är trött o vill sova, men sen har hon så mycket att berätta o pyssla med i sängen så hon kommer inte till ro...När hon väl gör det sover hon på 5minuter dock..Skumbo!

Idag ska vi ner på stan o käka lunch med våra vänner, ska bli så himla roligt! Appropå det så ser jag att klockan har runnit iväg Skit oxå, måste ju ut med jycken oxå, o ska vara på stan 11.30 Skrikandes Skiiiiiiiiiiiiiiiita bråttom fick jag ju nu!!
  • Meria
    Carro: så du anar inte. Jag åker snart och köper mig en såndär nakenkatt, är väl den enda rasen jag tål. Huuua...

Om Sam vill jag bara säga:
    UNDERBART!!
    ♥ Loke -06 & Lillebror v.38 ♥
  • Hilla

Meria, så söt pres.bild du har Lilla tomte-tösen!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jesster

Förkyld, hängig och svintrött trots 9 timmars sömn i natt.
    Idag vill jag bara ligga i sängen, titta på film och äta chips.

Kommer man någonsin att få göra det igen? När flyttar ungar hemifrån...?

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos