Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Men, ho ho?? Var är ni?
Här var det lugna gatan idag
Isak har agerat tornado hela eftermiddan. Vi möblerade om lite i vardagsrummet, flyttade soffan och sånt, det gillade tydligen Isak som äntligen visar intresse för att mysa i soffan
Haha, Kent har gått runt och sagt någon fras från sjunde inseglet, "jag ääär döööden", och gissa vem som går runt med en tvåårings stämma och skriker "JAAG ÄR DÖÖÖÖDEN!!!", hahaha fy fasen vad vi skrattat!!
Mooahahahaha!
svag, ja tänk...själv är man piercad i överläppen, näsan, naveln och ögonbrynet...har iof bara kvar den i näsan nu men...vilken tönt man är
Emeliee, WOW. Credit gumman!!
Pela, GRATTIS, vad glad jag blir!!
Mini, ungar snappar upp det mesta ![]()
Varför, varför, varför ska barn vara så j*kla morgonpigga?! Ludde vaknade 5 och Johanna fem i 6, jag har varit vaken sedan Ludde vaknande. Andreas gick upp, men jag kunde inte somna om, så nu sitter jag här och han sover. Högst orättvist!
Grattis Pela!! Lycka till med försäljningen av lägenheten!
Tjafset här hemma har faktiskt hållt sig lungt några dagar, trots att vi varit trötta båda två! Andreas sa i veckan att han tycker att det verkar så otroligt krångligt att separera, så hur osams vi än blir så vägrar han
Jag antar att det är possitivt... Men nej, så illa är det inte här hemma så att vi har dom tankarna, det är väl bara "det vanliga" tjafset man ofta har när man har små barn, dvs vem som är tröttast och vems tur det är att sova!
Ungar snappar upp det mesta, ja.. Johanna har gått omkring och sagt "ffff" ett par dagar nu. Igår kom jag fram till att det är nog "faan" hon försöker säga (mitt favvis-svärord
). Måste nog träna på mitt språk, dels pga barnen och dels pga att jag ju planerar att jobba som lärare om några år! ![]()
Jag lever, lite smått iaf, men har flytt hem till mamma medan Jimmie jagar möss hemma. Just nu är det 2 vad vi vet, han köpte ordentliga fällor så nu ska de rara, söta små liven få möta sin skapare. Eller iaf fångas
Det stank verkligen på toan där nere där en varit, så jag orkade inte med lukten. Hoppas han fått dem inatt så man kan börja skura undan lite råttlukt 
pela: Grattis till lägenheten! ![]()
Meria: Haha, men fy! Ja, hoppas han haft god jaktlycka inatt
Jag har just varit ut och stulit granris från golfbanan, dvs jag har skalat lite granar, hehe.
Min son är lite kinkig och trotsig idag, det är min sambo också, så jag är tvåbarnsmamma idag...
Har mått/mår lite halvdåligt, är någon intresserad över detta så skriver jag snart i gök-tråden.
Annars har jag haft en trevlig vecka med min unge
Ser fram emot nästa helg då det är dags för julstjärnorna o gardinbyten osv. Ska även hinna med pepparkaksbak då!
Nu står min fantastiska man o lagar mat, ska skriva lite snabbt i gökrummet o kolla "hemliga" stället o sen gå o höra om jag ska hjälpa till med något, alternativt bara hålla sällskap
Återkommer nog ikväll,imorgon eller annars bör jag definitvt vara "i fas" igen på måndag ![]()
Hej
Viktor har åkt pulka idag för första gången..
.
Annars håller sambon förberedda köket för att måla det när Viktor har somnat.
Just det..möte en granne i fastigehten när jag var ute med Viktor. Berättade att vi skall sälja vår lägenhet..hon blev SUPER intresserad. För hon vill bo på första våningen p.ga. trapporan.
Nu kallar Viktor
Kan ju säga att mösshelvetena lever fortfarande, men nu har en annan lite värre fälla kommit dit som vi hoppas gör susen. Känner mig som en krigsmålad psykotisk militär bakom en buske som jagar möss med hagelgevär
Nej, jag är inte hemma utan Jimmie sköter det, men jag jagar dem i sinnet varje minut här
Min mer psykotiska sida kom fram när han berättat att han sett råttskit i SÄNGEN också. Där fick han för att ha idiotförklarat mig när jag tyckt jag vaknat av nåt skumt. Antagligen en mus *rys och trippelrys*. Jag är inte rädd för möss, men skitförbannad på den skada, lukt och äckel de sprider kring sig. Vi ska ju ha bebis snart, kan inte ha en massa möss springandes lösa i sovrummen och toan då liksom
Missar att kommentera en massa, kramar om folket istället
Dagen har varit full av mösshat och förvärkar, så jag är mest en tickande bomb.
Idag har vi firat 5-årig bröllopsdag! Var tog tiden vägen?
Syrran passade Sam här hemma under kvällen, så vi åkte in till Lund och käkade fondue och efter det så såg vi den nya James Bond rullen på bio..
James Bond filmerna är inte vad dom har varit 
Jag tyckte att "charmen" med dom filmerna var att även om det var action, så var dom inte så våldsamma, plus jag tyckte om alla små finurliga uppfinningar som Bond fick till hjälp på sina uppdrag..
Nu är det bara en massa våld och inga uppfinningar..
Dock har Daniel Craig en jääääävligt sexig kropp *dreglar* 
Myran;
Härligt att läsa att ni har det bra! Hoppas dagarna rullar på snabbt nu så att ni får flytta snart!
Blev det några foton på huset eller har jag missat? Är såååå nyfiken ju 
pela;
Grattis till lägenhetsköpet! Låter ju bra om er granne är intresserad!
Hilla/svag;
Jag har haft piercing i läpp, tunga, navel och bröstvårta, men numera har jag bara i naveln..
Piercingen i bröstvårtan tog jag bort under graviditeten, men det var inte igenväxt (det är det fortfarande inte) till när Sam kom och han började amma, så från vänster bröst kom det 3 mjölkstrålar.. och Sam föredrog faktiskt det bröstet, inte lika ansträngande att amma ifrån gissar jag 
Tatueringar är verkligen en drog.. Jag har ju 6st, men ska tatuera in Sams namn på handleden och panteransiktet jag har på vä. skuldra ska jag tatuera över med en blomsterranka som går ner till höften..
Hur många tatueringar har ni?
meria;
Förlåt, men jag kan inte låta bli att fnissa åt ert musdilemma.. Kan se Jimmie framför mig hur han smyyyyyger omkring efter mössen!
Ett tips, möss gillar chips, så testa att lägg det i fällorna..
mini;
Hur har dagen som tvåbarnsmamma varit då? 
Winner;
Du får lura i ungarna sömnpiller *flinar*
Nu minns jag inte mer!
Hallå?
Lever ni?
carro, jag har ingen tatuering än, men jag har 4 stycken jag sett ut
snart så!
Varit hos vänner sen igår, druckit vin och Aquatinis och haft det ljuvligt!
Var på skattjakt med barnen idag, killarna hade gömt godispåsar i en grotta i skogen...så barnen blev glada över presenten "tomten" lagt dit
Nu är vi hemma, halva barnaskaran i säng, bara lilla trollunge-Nellie som är pigg och mumsar knäckebröd i bara strumplästen....
Natti!