Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi kommer inte ha något direkt kalas för Isak, däremot har vi så stor släkt så det kommer bli fullt hus ändå.
Ang. lek så har Isak rätt sjysst fantasi, igår lekte vi att en sak han byggt var en raket som åkte till månen för att hämta ost
.
Igår när jag inte kunde sova låg jag och övade på fula stönanden jag skulle kunna köra nästa gång vi har sex, min favorit var "äldre förståndshandikappad dam", jag trodde Kent skulle kväva mig med kudden
. Är det bara jag som roar mig själv på det sättet?
.
Carro: Vi har också gett upp dagsvila de flesta dagar, hon somnar inte på kvällen. Men just nu är vi i nått sorts mellanrum innan det riktigt funkar att inte sova på dagen. Vissa dagar är hon faktiskt pigg hela dagen fram till bollibompa då vi varvar ner i soffan, men andra dagar är hon ett monster från tre. Så hon får sova en halvtimme på dagis nu den sista veckan hon går innan jul, så hon inte blir så sur och arg på dagis
Haha, ja, vi stressade som tokar, Iina tryckte i sig en halv macka och en halv banan till frukost, tur att det var fika sen på dagis
Winner: Vi hade också öppet hus, och för första gången kom faktiskt folk lite olika tider
Tycker att om man ska ha ett barnkalas när dom är såhär små, så kan man bjuda ens egna kompisar med barn. Så det slipper bli konstigt med massa föräldrar man inte känner så bra från tex DM eller dagis.
Plocka isär änglaspelet? Det är bra gjort tycker jag!
Jesster: Jo, tror också det. För det man tänker på när man läser böckerna är ju faktiskt "kan det här verkligen hända i Sverige?"
Hej på er
Nu är vi äntligen hemma!
Jag fick föda i helgen, var ju sjysst att inte tvinga hem oss
Jag var öppen 8 cm när jag kom in, en smärre chock
Ska knåpa ihop en förlossningsberättelse sen, den lär väl inte bli sådär jättemunter men det var inga större komplikationer iaf.
Har saknar er massor, hade ingen dator där borta och varje dag kändes som ett år. Skulle verkligen ha åkt hem efter 6 timmar om det inte vore för sugklockan. Inte alls samma sak att ligga kvar nu när man hade en liten hemma som väntade.
Ska läsa ikapp lite, men ville bara kramas här först ![]()
Åhhh, vad skönt att vara hemma, Meria! Förlossningsberättelse vill jag läsa, nu när jag vet att det blir snitt om vi nu skulle få tillfällig sinnesförvirrning och vilja ha en till så vågar jag läsa förlossningsberättelser igen ![]()
Hej!
Vill bara meddela att vi lever o har det jätte bra
Inget internet på några veckor till.
God Jul på er om vi inte hörs innan dess.
Saknar er o hoppas ni har det jätte bra.
(strängt förbjudet att kika in här på jobbet, så jag får väl sparken nu
men det är ju bara 2 min
)
KRAMAR :-P
Välkommen hem Meria!!
Ser fram emot din förlossningsberättelse!
Kram!
Hej.
Spat var heeeelt sjukt värdelöst!! Är så besviken, även om kroppen ganska len...
Näe, dit går jag inte igen.
Nu ska visst Emma ha mig igen..
Meria: Välkommen hem igen! Kramar till hela familjen!