• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Nina Kanin II

Har fullt upp här hemma med att förbereda inför Ivars kalas och Sverigeresan men màste ju kika in en snabbis och se hur det gàr för Meria.

Hejja pà, ett och tvà Meria!!!!!!

Och grattis till Lovisa och Myran i efterskott!!!!

♥ Gull Ivar och Prins Arvid ♥
  • Carro

Sam vill inte vakna.. han har sovit sen 13.45, snart 3 timmar alltså, han blir lätt att somna ikväll, trots han är sjuk.. hmm.. Flört

• MiIou

Min unge är lite tjurig just nu....

Meria: Skitsnyggt!!! Fasen vad härligt att vara fräsch såhär inför förlossningen, det ska jag komma ihåg till nästa gång, att typ boka klipptid två veckor innan bf . Men du passar verkligen i din nya frisyr!!

Nu är våran bro klar, som det ser ut så har vi en farlig konkurrent om våran bro klarar första testet, imorgon gäller det, ska bli jäkligt spännande faktiskt.

Idag har jag handlat lite julklappar, är helnöjd för det gick toksmidigt! Jag har köpt en snygg kofta åt Kent och en hår/skägg-trimmer åt pojkarna (håret för Isak, skögget för Kent). Eftersom den används så mycket så lät jag den kosta lite mer.

Sen har jag köpt en plastgran, vi har gett upp det här med äkta, speciellt nu när min farmor ska vara här i år och hon är allergisk. Men Åhlens har ju jättefina, den kostade 430kr, men en äkta kostar minst 250 här (om man int eåke rut och snir en vill säga) så då tyckt ejag inte det var så mycket pengar då man har den i flera år...

Så nu ska dte pyntas i helgen!

• pelagonia

LGH är såld !!!

Eller kontrakt på fredag..han tog den för 730 så vi är alla glada.
    Tog en vecka från att den kom ut på nätet. Och vi slipper sitta dubbelt.

Sambon och Viktor är och tvättar i tvättstugan nu och jag skall sätta på kopp tee.

Ses sen

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • biltokig1

Pela> GRATTIS vad skönt!!!

Skulle ju fixa in en bild på Monz förut med han vaknade och sen åkte vi på 2 års koll på bvc. Ca 13 kg och 88cm lång, fast svårt med längden för han stod nog inte så rakt

Men annars verkade allt vara så bra så.... såklart var hon impad av alla hans färdigheter *stolt mamma*

MONZ 061127 *världens goaste* >>> www.innegm.se
  • biltokig1

Emeliee> *ler* tack

Jo häromdagen sa de på dagis att de var riktigt impade över hans färg koll... de håller tydligen på att öva färger med vissa av de äldre. Monz kan inte bara blå, röd, gul och grön utan även lila, rosa, vit, svart, orange, brun mfl.

• Emeliee

bilen: Shit, duktigt!!!! Milton kan säga grön och röd och sådär men jag är inte så säker på att han kan skillnaderna/förstår innebörden.

Ikväll har han tjatat "Lilla Snigel-sången" igen fast han byter ut snigel mot varende människa han kan namnet på...
    Kul...men tröttsamt, kanske blir han ändå en liten musiker som sin farfar? .

• biltokig1

Emeliee> hihi de är för söta när de sjunger!

Monz håller oxå på att traggla alla sånger han kan hela dagarna och halva nätterna. Brukar säga till honom att sjunga för apan när de ska sova, då kan jag lungt gå från rummet och han håller låda tills de sover båda två *s*

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos