• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • pelagonia

Nu är jag LEDSEN..

Köparen drog sig ur affären..Gråter. Så nu är vi på ruta 1 igen..SUCK.

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Meria
    pela: nej vad ledsamt men iom att det gick rätt snabbt första vändan hoppas vi att det blir så igen efter nästa visning!

mini: typ sånt slajm ja har varken blivit bättre eller sämre här, värkar brukar väl oftast starta på natten så jag får väl hoppas på det inatt istället
    ♥ Loke -06 & Lillebror BF+1 ♥
  • pelagonia
    Meria skrev 2008-12-11 11:57:03 följande:
    pela: nej vad ledsamt men iom att det gick rätt snabbt första vändan hoppas vi att det blir så igen efter nästa visning! mini: typ sånt slajm ja har varken blivit bättre eller sämre här, värkar brukar väl oftast starta på natten så jag får väl hoppas på det inatt istället
    jo men han har var den enda som var på visningen och ingen annan har hört av sig.
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • biltokig1

Pela> Näee vad tråkigt, hoppas det dyker upp nå´n ny. Svårt läge nu innan jul kanske. Många har ju mycket annat i tankarna plus att ekonomi "krisen" säkert spelar stor roll nu.

Meria> låter ju som att det är på G när som helst.

Monz sover igen efter att ha varit vaken ett tag, vi har mest legat och kollat på tv och sjungit bä bä vita lamm Hann spela in på mobilen så nu är den min nya ringsignal. Nå´t att spara inför framtidens IDOL haha

MONZ 061127 *världens goaste* >>> www.innegm.se
  • Winnertaco
    pela: Nej, vad trist! Värdelöst! När vi skulle skriva kontrakt när vi sålde lägenheten var hon som skulle köpa en kvart sen. Gissa om man fick lite ont i magen!! Hoppas det löser sig snabbt!! Hade ni köpt ny lägenhet, eller hur var det?
    Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • Emeliee

pELA: Näää...trist!!!
    Hur var det nu, har ni skrivit nytt köpeavtal på nya lägenheten?
    Har ni kanske skrivit någon klausul om er försäljning där kanske? (jag vet inte ens om det går men...). Hoppas att det går vägen för er.

• Winnertaco

Vi hade klausul om att köpet kunde hävad om köparen inte fick banklån. Och får man inte gamla lägenheten såld så får man kanske inga lån på den nya? Som jag fattade det var det standard att den kalusulen fanns med och mäklaren fick inte ta bort den utan att informera alla parter.

Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • Krodan

Jag är uppgiven, först var jag sjuk hela förra veckan. Och den här veckan var de på farmor i måndags för att få vila en dag extra, sen fick angelina Halsfluss och athena magsjuka och jag är stressad *mutter*

• Krodan

Så här är mina ungar, athena klättrar upp i bokhyllan och ropar "mamma, hoppa, fångaaaaaa" *gaah*
    De sjunger asmycket båda två, blev imponerad av angelina här om dagen som sjöng "you are my sunshine" hela låten

• MiIou

Ang. Sjunga så sjunger Isak typ midnatt råder, men han viftar med fingrarna och nynnar melodin genom att sjunga "tipp tipp tipp tipp", haha, ser sjukt roligt ut

Sen, hör på den här: VÅR BRO VANN!!!! Det var så sjukt jävla roligt alltihop, vi var sista att testa våran, och när man såg hur de andra broarna antingen klarade sig eller deformerades, gick av eller att vikten föll av på grund av att bron böjde sig, blev vi jäääävligt nervösa. Sen när det var våran tur så ramlar det loss delar när vi lyfter upp den, det var ju inte lita folk där för att titta på och alla asgarvade, jag skrattade så mycket så jag trodde jag skulle få kram i kinderna, så vi tog ju för givet att nu är det kört, men se på fan, brojäveln höll! Och vbikten låg kvar tack vare att vi lagt plywooden med fel sida upp, alltså den ruffiga sidan. Jaha, då var det ju den bro med lägst vikt som klarat belastningen som skulle vinna, och vi vann med ett kilo! Hahaha, jag tyckte det var en sån sjukt rolig seger, hela gruppen skrek ju när vågen famlade fram och tillbaka och slutade på ett kilo under den näst tyngsta bron.
    Ja se på fan. Läraren tyckte det var en grymt ful bro, slarvigt byggd, men om vi jobbade på snickeriet så skulle vi bli ena skickliga konstruktörer

Så jag är glad som fan, ska lägga upp bilderna när de kommer upp på skolans sida. Jag fick ett presentkort på 100kr på clas ohlsson, men den får nog Kent .

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos