• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Pärlan75

Hej vänner!

Hinner inte med här längre, den senaste veckan har jag inte ens hunnit läsa här som jag brukar, hoppas alla mår bra!!!
    Läste bara igenom sista sidan nu och såg att Sam hade öroninflammation igen, stackars stackars Sam! (och hans föräldar).
    Här hemma och vabbar, Stella är sjuk, och nu kräver hon min uppmärksamhet...

Ville bara lämna ett livstecken och säga att jag tänker på er!

Kram!

• Jesster
    http://www.photowall.se/
    Jag vet att det kostar men jag blir helt sjuk när jag ser alla snygga fototapeter!! Undrar om jag kan övertala S. till en snygg på en kortväggen i vardagsrummet... Fast då får vi måla om också
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Smirretissen

Här är man borta i drygt ett dygn och då passar ni på att skriva så att man inte ens hinner jobba...

Har läst allt, men kommer inte ihåg nåt så jag hoppar över att kommentera.
    Kikar bara inom för att säga hej... "HEJ!"

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Jesster
    Mini: Jag gillar de designade motiven, särskilt med blommor och grenar och sånt. Men en del av fotomotiven är också assnygga!
    Den som söker han finner - www.google.se
  • MiIou

Jag tyckte jag valde en fin fondvägg till vårat vardagsrum, men ganska snart efter vi tapetserat kom alla de här nya skitsnygga tapeterna, väggen vi har nu kostade 2 papp i runda slängar, jag hade fått väldigt mycket häftigare tapeter för det priset nu. Så gissa om jag har lite ågren...
    Jag hade helst av allt velat ha tapeter i svart/vitt med en björkskog, har sett en jättefin. Det skulle passa så vansinnigt bra ihop med resten då jag har mycket ek, teak, brunt och ljusblått i inredningen, typ naturfärger. Jag hoppas att Isak ska råka rita på tapeten en vacker dag...

Nä, undrar om jag ska peta i mig lite lunch nu, jag har ingen aptit men magen knorrar ju, sen finns det bara tråkiga saker att äta också. Suck. Undrar om jag ska föreslå pizza till middag idag, orkar inte tänka ut något att laga, och det är ju fredag trots allt .

• Smirretissen
    Jesster
    Den första var ju lite söt, tycker jag... såg så skönt ut för honom/henne...
    Den andra kan jag inte ens föreställa mig att någon skulle vilja köpa... hur kommer man på idén med att ha en kyrkogård på väggen??
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos