Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Hej vänner!
Hinner inte med här längre, den senaste veckan har jag inte ens hunnit läsa här som jag brukar, hoppas alla mår bra!!!
Läste bara igenom sista sidan nu och såg att Sam hade öroninflammation igen, stackars stackars Sam! (och hans föräldar).
Här hemma och vabbar, Stella är sjuk, och nu kräver hon min uppmärksamhet...
Ville bara lämna ett livstecken och säga att jag tänker på er!
Kram!
Jesster: Jag gillar såna här mönster...
www.photowall.se/artBilder/e1552s.jpg
Här är man borta i drygt ett dygn och då passar ni på att skriva så att man inte ens hinner jobba...
Har läst allt, men kommer inte ihåg nåt så jag hoppar över att kommentera.
Kikar bara inom för att säga hej... "HEJ!" ![]()
Jag tyckte jag valde en fin fondvägg till vårat vardagsrum, men ganska snart efter vi tapetserat kom alla de här nya skitsnygga tapeterna, väggen vi har nu kostade 2 papp i runda slängar, jag hade fått väldigt mycket häftigare tapeter för det priset nu. Så gissa om jag har lite ågren...
Jag hade helst av allt velat ha tapeter i svart/vitt med en björkskog, har sett en jättefin. Det skulle passa så vansinnigt bra ihop med resten då jag har mycket ek, teak, brunt och ljusblått i inredningen, typ naturfärger. Jag hoppas att Isak ska råka rita på tapeten en vacker dag...
Nä, undrar om jag ska peta i mig lite lunch nu, jag har ingen aptit men magen knorrar ju, sen finns det bara tråkiga saker att äta också. Suck. Undrar om jag ska föreslå pizza till middag idag, orkar inte tänka ut något att laga, och det är ju fredag trots allt
.
Björkskogarna är assnygga! Denna känns dock lite deprimerande
www.photowall.se/redirect.aspx
Haha! Kyrkogård i oktober - www.photowall.se/redirect.aspx?item=e1486 Väldigt upplyftande ![]()
Anton skulle nog älska den här...
www.photowall.se/redirect.aspx
Han älskar allt som har med vatten och fiskar att göra... ![]()