Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Hm, nähä, jag tar tillbaka...Smirre hade inte hunnit skriva där ännu...
Kolla istället in i Gök-tråden då
*skvallrar*
Suraste Anton kräver min uppmärksamhet... får skriva sen när han somnat... Sorry att jag trissat upp stämningen... ![]()
Har just lagt upp en video på min sida. Det är Ivar i min mage om någon vill se.
Men jag blev så himlans ivrig jöööööö jag sitter vid fel dator och kommer inte in på andra sidan. ska starta den så fort jag hinner!!
smirre: fy vad jobbigt att bli varslad
Och hoppsan! Nu kanske ni slipper tänka och planera om just det, det blev som det blev liksom
här är Vilma också sjuk, vill vara som sina kompisar här. Hög feber och inte så mycket annat, men det kanske kommer. Så vi har suttit och kramats i soffan mesta delen av dagen. När jag gav henne flytalvedon sa hon med skakande stämma "gott", lilla pussunge
För övrigt tror jag att vi här i tråden har de gulligaste och sötaste barnen som finns
Svag: oj då med storleken, kanske ska ta 86/92 trots att Vilma knappt har 86 i några kläder. Hade faktiskt på henne en 62/68 igår, liiite kort i ärmarna men det gick. Har mest 80. Svårt...
Nina: cool!
just det, vi åt också pizza idag
och mina kladdkakemuffins till för- och efterrätt
Hej!
Festen igår var grymt rolig men idag är allt liksom lite mindre kul.
Jag mår som jag förtjänar och är ensam med Milton = världens sämsta mamma.
TVn får gå tills han ska vila känner jag
God morgon! Jag blev mycket chockad då jag tittade på klockan när jag vaknade, 09.11! Isak låg i sin säng och läste böcker... Så idag är alla pigga och glada eftersom både jag och Kent fått sovmorgon.
Isak åt som en björn också, en rostad smörgås, två koppar te och en vuxenportion gröt, allt åkte ner... Haha!
Däremot fick jag veta att den stora loppisen som brukar anordnas två gånger per år tror jag, är nu i helgen, de fyller en hel arena med folk som säljer, ååååh!! Jag har missat den där loppisen flera år i rad nu, för den infaller alltid när jag jobbar, tentapluggar eller inte har ett öre på fickan
.
Annars så är det bara att fortsätta läsa matte. Sa igår till Kent att om jag tänker på det stora hela så får jag panik, att jag inte varit ut mer än för att hämta posten sen i måndags, annars har jag suttit från ca nio på morgonen till nio på kvällen på samma stol, och att veta att man ska göra likadant dagen efter och dagen efter det... Nu har det blivit så för att jag inte räknat klart boken utan har fått sitta med det i några dagar, men hur många elever är så duktiga att de räknar sidorna som gåtts igenom på föreläsningarna samma kväll? Typ ingen. Men ja, det är en jävla massa saker som ska kommas ihåg.
Jag har till och med drömt om matten inatt, att en massa matriser kommit flygandes och så var det lite davinchikoden över det hela och jag såg lösningarna för matriserna eigenvärden ploppa fram... skjut mig snälla?
Susanne, vi har aldrig druckit det. Däremot har vi (när vi trackade i jungeln och åtmat som leget i en rygga hela dagen i bananlöv) käkat travellis. Tror det heter så. Mycket mycket billigare.
Faktum är att vi varit i thialnad 10 gånger, på olika ställen, och bott väldigt spartanskt och jag har lyckats bli magsjuk en endaste gång och det var efter en kväll med goda musslor. Johan har lyckats med samma när han envisades med att äta pizza med skinka på.
Vi äter allt, plockmat i små stånd utmed gatorna, kyckling som grillas på stranden. Det mesta som serveras där är väldigt färskt, kycklingen dödas typ kvällen innan så jag tror inte ni behöver vara så oroliga. Men visst man kan ju ha otur.
Mitt bästa tips är att äta deras mat, som dom vet hur dom ska tillaga
Fint rum
Annars skulle ni bo på Nobel house var det inte så?
Har inga tips att ge angående krabi faktiskt, har alrig lockat så vi har inte varit där... Får ju lätt för mig att det är läskigt där det finns andra människor
Nä men solstolar och grejer är inte riktigt min grej
Carro,
SMirre
håller med föregående talare. Inte vad ni behöver just nu. Kram
Jättefina tapeter tjejre, la till bland mina favoriter. Får kolla noga sen.
Nu måste jag upp på vinden och hjälpa till.
Krma