Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Ååååh, mitt plus gick preciiiiis ut
Iaf, ni har skrivit så mycket idag så jag orkar inte kommentera, har haft/har en väldigt orkeslös dag...
En väldigt trevlig sak som hände var dock när jag hämtade Emma hos farmor
Hon stack fram ett presentkort på 700spänn på - kan ni gissa!?!? SPABEHANDLING
Hon har varit på det stället 3ggr o inte varit nöjd, så jag fick det för hon tycker att jag behöver det myyycket bättre än henne just nu,även om det inte är så bra där
Har jag sagt att jag älskar min svärmor??
Han hade alltså fått presentkortet av någon annan så hon gick inte o köpte ett till mig på ett kasst ställe
Jag ska sätta mig o titta vad jag ska välja nu, men det är inte alls som stället jag var på sist. Här är det mer "pang på, nu är du klar"-känsla
www.skogshojdspa.com är det iaf om någon vill glutta
gaaaaah, måste fixa mitt pluuuuus..!!!
Myran> Det är ett gott tecken, ni kommer trivas såååå bra i erat ny/gamla hus
Hoppas inte Karl-sötisen försvinner i sin nya rymraket
*fnissar* Tror iallafall att Monzen och Karl skulle leka jätte bra ihop, bygga högsta tornet !!! (ja om de nu inte blir osams om klossarna)
Det gick jätte bra idag med kompisen Becca, men något lego vågade jag inte ta fram
Carro> usch hoppas Sam får sova inatt och att ni får hjälp bums imorgonbitti *kram*
JoKo> hrmmm börjar bli lite orättvist nu faktiskt, men kom på vad jag kan önska mig när jag fyller på fredag iallafall
GOD NATT sötisar
Morrn... Tanken var att jag skulle få sovmorgon idag, Jimmies dag att skjutsa Loke. Istället har Loke sovit kasst och vaknade 5:30 med 39 i feber
weho, hemmadag idag. Tur att han klarade sig igår iaf när fotograferingen var.
Sen är det vattnet som krånglar igen
Missfärgat numer, så jag måste köpa bordsvatten tills vi fått tag på dunk tills vattenprovet blir klart. Dret också... Inte min dag.
Åh, äntligen morgon igen *ironi* Blä, idag ville jag bara somna om och glömma att jag har två barn som måste aktiveras/göras nöjda hela dagen!
Johanna är helt tät och det bara rinner ur näsan på henne, så jag tror att vi får stanna inne idag. Jag ska på efterkontroll hos bm kl 11, faster tar hand om Johanna hoppas jag. Orkar inte släpa på henne. Det känns tillräckligt meningslöst som det är att gå på efterkoll, om hon är med så kommer det verkligen att bli nada vettigt sagt eller gjort!
Jag måste få fråga igen om tv-tittande. Vi hade besök igår av en familj med två barn, en ettåring och en tvååring (beundrar dem verkligen...) och de tyckte att deras barn tittade för mycket på tv. De brukade få titta på morgonen när mamman gjorde sig iordning och en halvtimme efer middagen. Jag vågade inte ens säga att tv:n står på hela dagarna här. Är det dåligt gjort av mig? Är jag lat? Igår kände jag mig som världens sämsta mamma, verkligen!
Joko: Jag är grymt avis på ditt presentkort! Jag skulle kunna göra typ vad som helst för bara en kvart i ett solarium eller en bubbelpool!
Carro: Det var en jättebra text! Man måste bli helt desperat tillslut om barnen inte äter!
Meria: Vad trevligt det är med sådana mornar... När man känner redan från början att dagen kommer att bli kaos ![]()
Godmorgon! Idag har jag lyckats med att inte somna om på soffan, klev upp 6 med Isak, sen har jag legat och kollat på någon film om Apollo 11...
Winner: äh, jag har också på tv:n på morgonen när jag gör mig i ordning, sen på eftermiddan när jag ska laga middag, sen vid Bolibompadax, jag orkar inte ha på barnkanalen när han inte tittar för jag får krupp av den, men annars bryr jag mig inte så värst. Förut hade vi på den typ jämt, men det kändes inte helt okej så jag har börjat stänga av tv:n mellan varven, speciellt vid middagen för annars kan inte Isak fokusera. Men det blir ju inte tv för Isak mer än morgon och kväll på vardagarna eftersom vi inte är hemma mitt på dan, på helgen blir det såklart mer eftersom mamma och pappa är trött på morgonen
.
Ja, nu ska jag fortsätta förföra mmin mattebok, hur många dagar har jag inlett dagen med typ exakt samma fras... ? Igår klev jag upp från den här stolen enbart för att gå på toa och hämta mer kaffe, jag sitter så still så jag tappar matlusten, igår åt jag iof pyttipanna till lunch, men utöver det blev det fyra rostade mackor... Nåja, fyra dagar kvar, sen på måndag är det tenta, jag peppar mig själv genom att tänka hur glad jag kommer vara på måndag eftermiddag när jag kommer hem, och hur roligt jag och Isak ska ha resten av veckan då vi är lediga.
Godmorgon på er!
Inser ju att jag inte har en chans att läsa ikapp allt ni skrivit men jag har skummat igenom en del iallfall!
Carro: Fy vad jobbigt ni har det! Hoppas att det vänder snart!
Myran: Grattis till huset!
Japp, mer kommer jag nog inte ihåg, skyller på de grå håren tror jag
Minbebis: Hur går det med ert bygge?
Här hemma är det värsta kaoset, damm och skit överallt!!
När jag kom hem förra veckan hade vår jobbare tagit väck två fönster och gjort ett hål för ett nytt fönster, gissa om det var kallt? Det tog ett par dagar innan nya fönster kom på plats men vi hade iallfall plast för hålen...Nu har man istället rivit halva golvet på gamla delen, där finns numera bara ett stort hål med jord och grus! Trevligt värre!
På ovanvåningen har det gått sakta med badrummet, men snart så är det dags för kakling iallfall.
Jag har hittat klänning för bröllopet!
En sk kinaklänning, bild finns i galleriet!
En ring är också äntligen beställd!
Nu är det bara Niklas kläder, tips önskas!
Önskar även lite tips på saker att göra på Koh Lanta!
Ja och sen önskar jag sångtips också!
Nä om man skulle jobba lite nu kanske
Diciplinen är inte den bästa när man är själv på kontoret
Ev så måste jag till hamnen idag för en båt håller på att lossas, men jag är så himla frusen av mig så jag är inte så pigg på det!
Hej
Idag stressade jag hela morgonen för vi försov oss, fixade Viktor eftersom fotografen skulle komma..När vi väl var framme så var fotografen sjuk..
. Så typsikt..
Hade sparat femmyror tröjan till idag så nu kommer väl han spilla ner hela den med köttfärsås som lunch blir.
Annars är det ok..Sambom jobbar mellan 06-14 idag och i morgon så han gick upp 05.
På söndag skall vi kolla på en fyra ungefär 300 meter från oss. Ligger precis fär vi kan tänka oss. 1:a våningen, 200 meter närmare till dagis, och bussen går utanför.
Den skulle passa oss perfekt..ok köket är inte stort men större än dte vi har nu och alla får plats att sitta.
nu frulle
Susanne: Oj, har jag missat något? Totalrenoverar ni? Ska ni gifta er? Wow
.
Låter inte kul med ett grustag och saknad av fönster. När jag var liten blåste ett fönster hos oss upp och kraschade rakt mot tegelväggen, det var i mitt och min systers rum, vi fick ha en ditlimmad plastskiva rätt länge, kan säga att det var väldigt obehagligt då det blåste ute, speciellt på natten, eftersom plastfönstret bågnade i vinden och det lät rätt ordentligt
.