Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Haha! Era ungar pratar och bygger torn
Själv blev jag mycket stolt idag när jag var på väg ner från övervåningen. På halvplanet i trappan kommer Elliot och är på väg upp krypandes alldeles själv. Det blev en lite skräckblandad reaktion ifrån mig
Så det var dags att sätta dit grinden på nederplanet nu.
Och innan idag kom han gående utmed väggen ifrån köket. Han har börjat tuffa till sig
Willa vände sig från rygg till mage idag med! Hon har legat i framstupa sidoläga i några dagar men idag kom hon runt. Dock fick hon inte fram armarna så hon såg ut som en strandad säl.
Skrattar åt er knäppa brudar
Här är vi bussiga mot varandra, miffo, missfoster, slita med blygdläppar mm
*asgarvar*
Har inget att tillägga själv förutom att jag som vanligt kan skriva upp oss på listan att det flyger leksaker när man blir arg...
Hej på er!
Har haft världens värsta dag idag så jag orkar verkligen inte kommentera, har läst nästan allt iaf
Skulle ta syskonkort idag på öppna förskolan, men det gick helt åt helvette och jag är så besviken! Så nu måste vi hitta nån annan jävla fotograf som kan lyckas få dom på samma kort. Iina verkligen vägrade, hon har varit helt rabiat hela dagen, kan ju säga att hon var billig på blocket imorse
Nej, ska återgå till soffan, har så konstig värk i hela kroppen, som mjölsyra hela tiden. har typ knappt nån kraft i musklerna känns det som, jätteläskigt!
Skickar en kram till er alla!
Svag
Vet du vilka "Kocharna" i Bålsta är? Angelica (näst äldsta systern) håller på att utbilda sig till fotograf och har rätt bra priser. Hon har dessutom en dotter som är född i april (?) 2006.
Smirre: Nja, jag har inte riktigt koll på dom måste jag säga. Vet du om hon har nån hemsida?
Vet inte om hon har det, men hon finns här på FL och heter blondinen82.
Hon har bilder i sitt galleri... ![]()
nu är jag säker på att det är en uvi Sam har!
Jag lyckades tillslut få liiiite kiss i en mugg, men det krävdes 7 bajsklickar på golvet och ännu fler kisskvättar
Han har svårt att kissa stackarn och när jag till på köpet kom och satte en mugg för snoppen, ja då slutade han att kissa..
Och när han sen tog i igen för att lyckas kissa mer, ja då kom det ju lite bajs..
Sam själ var vääääldigt bekymrad över detta
Iaf, nu för en stund sen så började han gallskrika precis som igårkväll (han ligger ju och sover), så jag tog av han blöjan och då lyckades han kissa och sen släppte det onda, så uppenbart gör det ont när han kissar..
Efter det fick han feberfrossa så nu ligger stackarn under filt och täcke
Så imorron klockan 8 är det jag som ringer VC
svag;
vill bara skicka över en stoooor kram!
Du får hojta till om du behöver komma ifrån, med eller utan ungar, ngn dag, du är alltid välkommen hit till oss i skåneland, vi har gott om plats!
Just det;
Texten jag skrev på andra stället har vi i matvägrartråden skickat iväg till diverse lokaltidningar nu, samt jag har mailat aftonbladet..
Har även lagt ut den som en egen tråd här på fl, ni får gärna hjälpa till att uppmärksamma den så att den inte försvinner för många sidor bak i forumet
www.familjeliv.se/Forum-3-22/m37544239.html
Carro: Ja men det var väl du som sa att jag kom från en inavelsby, så det är väl inte konstigt om jag har dubbel uppsättning organ då
, men jag har inte sex fingrar på varje hand i alla fall :-P
Stackars Sam, det är ju så jävla jobbigt med UVI och när det gör ont att kissa, men det kanske inte är värre än öroninflammation, det vet jag inget om för det har jag aldrig haft. Du får väl försöka trycka i honom vatten om det går så länge
.
Isak blir bättre och bättre på att prata för varje dag, förut härmade han bara de ord han nästan kunde uttala, mest mjuka ord då, nu härmar han allt! Och han säger inte längre saker som "piklappa" utan "gräsplippare", så det tar sig! Sen blir det ord som "lolly mus" och "fyluling" (fyrhjuling), men vattenkanna blir vattensallad, haha. Det roliga är ju att han börjat berätta saker när jag frågar vad de gjort hos dagmamman, att han förstår vad jag frågar och försöker svara så gott han kan.
I övrigt har han faktiskt varit MYSIG idag! Han har suttit i mitt knä och tittat på barnprogram och läst, vi myste i soffan och skalade mandariner, när jag kom ner för trappen till middan (sitter ju och pluggar) så kommer han och möter mig och ropar "mamma kommer nu, klama mamma!" och så fick jag en kram! *torkar en lyckotår*... Han kan ibland