Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Gomiddag!
Nu har jag varit "hustrulig"
Niklas hann inte få med sig någon mat idag så jag har varit hemma och gjort mackor och kokt kaffe, köpt choklad och cocacola och även köpt middag på gatuköket
Sen lunchade vi tillsammans i bilen, mysigt värre
( Han är i hamnen idag för en båt ska lossas)
Meria: Mysigt med bröllop i Sverige med! Har ni börjat planera nåt?
Minbebis: Jag har inte hunnit bli så nervös, har nog för mycket runt mig. Innan var jag nervös för pappersarbetet men nu har jag ju papperna hemma
fast jag borde redan ha skickat dem vidare kanske
Jesster/ Smirretissen: Vilka fina tapeter! Den med undervatten skulle nog William gilla..hmm vi som precis har gjort iordning hans rum..
Vi har ju valt ett bra bröllopsdatum eftersom så många har något att fira då, så det kan ju inte bli något annat än bra
Sorry att jag förvirrade er när jag skrev kinaklänning,
tråden i bröllopstorget kallar klänningarna man köper i Kina för just "kinaklänning"
kommer inte ihåg ngt just nu, är trött 
Får kommentera ikväll 
Jag skrev ett inlägg igår, men råkade lägga det i gökatråden, så jag skriver det här nu med så att ingen missar det 
VIP: Iina har ungefär 86, möjligtvis 92 i trånga byxor eller tröjor. Men annars är nästan allt hon har 86. Vi beställde 86/92 och dom var stoora, säkert en fyra centimeter långa i benen på byxorna, men eftersom det är muddar kan hon ju ha dom nu iaf :D Ärmarna på tjocktröjan var väl kanske 2 cetimeter för långa ungefär.
Mini: Vad underbart det låter med Isak! Jag tror ja har fått din unge nu faktiskt, för iina är världens trotsigaste, tjurigaste och mest lättretade just nu. Helt otroligt vad hon hittar på!
Igår sprang hon in i en godisaffär och stoppade ner vanthanden rätt i godiset! ´Sen stortjöt hon i en kvart för att jag satte henne i vagnen: Suck!
Carro: Kram till er! Att ni ska behöva gå igenom så mycke. Kul med texten iaf!
Carro: Åh vad roligt!!! Jag tyckte texten var jättebra skriven!!!!
Hur är det med Sam idag? Jag lider så mycket med er och allt ni har gått/går igenom. Jag tycker ändå du verkar (och det vet jag ju att du är en sån person) väldig positiv och kämpar på. Stor Kram till er alla!!

*vinkar lite slött*
Har just vaknat efter en "powernap" i sängen som varade i nästan 2timmar
Jaja, kroppen behöver ju uppenbarligen vila, annars hade den väl inte gått i strejk om jag inte gör det
Inatt har Emma hostat, kom in till oss någongång vid...4.30 kanske? Micke väckte mig 7.42 o då hade de precis gått upp
Helt fantastiskt!!
Sen var hon på strålande humör så jag hoppas det håller i sig, för i em jag ska hålla henne road (och oäten!) tills Micke kommer hem vid 6. Spännande. Hon lär ju få en Dextrosol eller två ![]()
Nehej, ska man sluta skjuta upp det där med att testa göra pizzasallad kanske..?
Jaha ja...
Kommer just från personalinfomöte här på huvudkontoret och vi fick veta att 600 JM-anställda ska bort... 260 härifrån JM Bostad Stockholm varav 110 är tjänstemän (som jag, vi är ca 400 totalt på hk)... vi är alltså varslade och i november någongång får vi veta vilka...
Känns som om jag ligger lite lökigt till eftersom min tjänst är mer eller mindre "påhittad"... Konstig känsla i magen... en del av mig vill ju absolut inte förlora jobbet, men en annan del tycker att det skulle kännas okej eftersom jag ändå inte trivs...