• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Jesster
    Smirre: Lite jobbig sits! Jag blev varslad en gång för några år sedan och det var inte kul! Man känner sig ratad och oönskad på något sätt fastän det inte är personligt.
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Susannee
    Smirre: Fy vad trist!
    ♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Susannee

Nån här som använt sig av bärsele/sjalen mei tai?

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • JoKo
    Smirre - oooh nooo! DET behöver ni väl verkligen inte just nu?? Jag menar, även om du letar o vill ha nytt jobb så är ni ju beroende av det som du faktiskt har nu...Usch, försök att vara positiva. STOR kram

Har Jessters recept på frukostfrallor-deg på jäsning tills imorgon Eller, ja, jag har förstås även gjort degen o inte bara lagt in receptlappen i hopp om att det ska uppstå magiska frallor i morgonbitti
    Jag blir mer o mer sugen på att köpa en matberedare till mig själv i julklapp om det finns några bra o billiga på Gekås. Det är jätteskoj att baka/laga mat (när det går bra ) o jag har tid på mig att förbereda osv i lugn o ro utan hungriga karlar,barn o hundar bakom ryggen  

*haha* Det var värst vad jag tjatar om det där stället, (Gekås) men det drar ihop sig nu, o jag skriver ju ofta vad som är aktuellt i mitt huvud för stunden

Nu ska jag o Emma ta o fixa iordning vårat Pizza-kit. Emma är jätteduktigt på att lägga saker på pizzan, även om ALLT ska provsmakas 50-11ggr o om det mot förmodan är något som inte faller madame i smaken så hamnar det på pizzan efter att ha slickats på

Ha en underbar kväll mina fantastiska kompisar
  • MiIou

Vi har redan avverkat våran (icke)romantiska pizza-middag. Isak åt bara sallad, sen när vi städat undan gick han och hämtade en bit pizza som han skulle äta i soffan, sen avslutade han med att krama mig, samt trycka upp pizzan i mitt ansikte, efter det gick vi och badade...

Nu sitter jag åter vid mmitt skrivbord och ska fortsätta nöta matte. Jag kan ju alla smådelar, men det är att sätta ihop det till en helhet som är så förvirrande

• Meria

Vår pizza är på väg nu *härmas*

Loke har åkt på skumsjukan. Vet inte vad det är, men igår morse hade han hög feber på 39 grader, sen sjönk den och inget resten av dagen. Hela dagen idag gick fint fram till 15 då han hade hög feber igen Fundersam Jag mår också dåligt, då det är väl nåt härligt som går...

Nu kom maten, får kommentera sen. Pussig fredag på er!

♥ Loke -06 & Lillebror v.34 ♥
  • Jesster

Vi har också haft pizzakväll fast jag tog en kebabsallad Jag får börja kombi-äta nu så det blir fortfarande bantning men inte lika hårt.

Jossan: Vilken bullmamma du börjar bli! Ja, passa på nu, om några månader har du betydligt mindre tid. Då får Emma stå i köket istället

Den som söker han finner - www.google.se
  • JoKo
    Kolla GENAST in på hemliga stället!!!!
  • Meria

duuh, vad tror du jag F5:at i 40 min nu? Inget nytt än

JoKo skrev 2008-10-24 18:40:27 följande:
    Kolla GENAST in på hemliga stället!!!!
    ♥ Loke -06 & Lillebror v.34 ♥
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos