Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Hej
Här är det bra
Var igen och tittade på lgh igår..Hmm blir så kluven.
Gillar lägenheten men inte balkongen så mycket. Den är ju mycket mindre än den vi har p.g.a att halva balkongen är avsmalande så våra balkongmöbler som vi har nu kan vi inte ha. Och sedan läget är sådär men tanke på att man kan se rakt in till grannen..
Men så får vi mycket annat bra, större lgh, första våningen, dagis + buss runtom knuten, närmre centrum.
På tal om juklapp så är denna klar
www.hikmet.se/Product.aspx&History=
Nu frulle
Elliot gillar fordon som rör sig och låter. Han har nån hund som man skakar på så voffar den och kör iväg och så en Byggare Bob som man trycker på huvudet så tutar den och puffar iväg.
Köpte en annan Byggare Bob som man trycker på huvudet och den bara kör iväg men den var inte rolig för den låter inte. Så jag vet ju vad jag ska spana efter till födelsedag/jul
Gick och diskade nu och när jag kikar in i vardagsrummet har Willa rullat ut på golvet från mattan och Elliot har nästa rivit ner min dator på golvet (och sina egna fötter). Hur ska det gå när båda ungarna blir rätt så rörliga båda två?! ![]()
Jesster
Det här vill vi köpa till Anton:
http://www11.br-leksaker.se/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=SXFLEXIT&GroupId=SXFLEXIT&PageNo=1&ProductId=613953
Bilarna kan man ju även köra utan banan... ![]()
Den är självgående, inte radiostyrd.
Antons kusin har en sådan och båda pojkarna är jättefascinerade av den.
Den är mycket enklare än sådana där "vanliga" bilbanor... ![]()
Loke har haft en sån bana några månader nu och jag kan lova att den räddat oss många gånger. Han kan sitta i långa stunder och se bilarna åka runt runt runt ![]()
Jesster: Sötis
. Lite rädd ser han dock ut att vara. Hutlöst dyrt ja, på Miltons tog de bara gruppfoto och det blev jättebra. Fattar inte hur de får alla barnen att bli på "sina platser".
SötisElliot! Men lite skrämd ser han allt ut...
På Antons förskola har alla fått sina bilder, utom Anton. Hans bilder är BORTA! Fotografen ber inte ens om ursäkt!!
OM någon vill ta om så KANSKE fotografen kommer igen, men inte till vår förskola utan någon annan. Då får personalen eller vi se till att Anton kommer till den förskolan om vi vill ha nya bilder.
Blir så upprörd... (är inte rätt ord... SKITFÖRBANNAD är bättre...)
Det är väl inte vårt fel??? Det är ju den där jävla fotografgrisen som tabbat sig. Då får väl han för fan ta sitt fucking ansvar och komma tillbaka och GÖRA OM - GÖRA RÄTT!!!
Emeliee: Läste inläggen i Lindas blogg, jag har alltid tyckt att hon varit klok och vettig, men ursäkta, är hon helt dum i huvudet eller? Snacka om idiot som uttalar sig om något hon inte vet ett skit om, men vad bra, då har ju carro lösningen, hon och Sam ska in på psyk, nä gud vad förbannad jag blir....
Haha, snacka om att alla måste ha varit helt utmattade,jag somnade vid tio, tror jag, för jag har inget minne av att jag somnade, bara att jag sa att jag tror jag ska sova, och sen - PANG - stensov jag. Klockan NIO fick jag VÄCKA min familj
. Däremot hade Isak varit vaken en stund vid sex-sju men somnat om, han hade bajsat och grävt i blöjan, vilket jag inte märkte förrän jag satt han vid frukostbordet och just skulle ge honom sin smörgås och Kent frågar vad han har på fingrarna, då ser jag ju att han har bajs under naglarna, fy fan vad grisigt, hahaha! Tur att jag inte fått för mig att pussa honom på fingrarna när jag bytt blöja på honom som jag brukar göra...
Killarna har gått ut, det är vitt och kallt här, inte snö men totalt nerfrostat. Ganska mysigt.