Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Jesster: Ludden ser helt förskräcklig ut på sin enskilda bild. Jag köpte det billigaste som minne och sen självklart gruppbilden där han ser ok ut. Han gillar själv att kolla på den och peka ut och berätta vad dagiskompisarna och fröknarna heter.
Jag blev också bara arg när jag läste Linda Skugges blogg. Grrrrrrr.
Mini: Jag läser inte hennes blogg i vanliga fall (kan inte riktigt med henne
). Läste bara precis inlägget som jag länkade till där hon i sin tur länkade till FL-tråden. Nu gick jag dock in i bloggen och läste och kan bara hålla med dig. Det var ju urbotadumt att hon ens skrev något om det från början....
Hade jag läst allt hade jag inte skrivit som jag gjorde, *skäms lite*
, det lät ju i min text som att jag tyckte att hon skrev något coolt och bra men det tyckte jag alltså inte
.
Lagom till lunchen så börjar det självklart regna igen. Regn och snålblåst; det är Skåne-tråk-väder det, *sucka*
Jag är fortfarande schuuk. Schuuuuuk... Jimmie fick vara hemma idag, sov knappt inatt. Vet inte vad som störde mig mest, hemorrojderna, halsbrännan, de sura uppstötningarna, Isak som byggde om, snuvan, Loke & Jimmie som snarkade ikapp, hostan, Loke som sparkade mig i ryggen eller att springa på toa en gång i halvtimmen. Har jag sagt att det är synd om mig? Det är synd om mig...
Jesster: aaw, Elliot är ju toksöt även om han just där ser skraj ut
419
AJ! Loke tog sina den 22:a, tar väl 3 veckor eller så innan de kommer. Får se om Loke ser skoj ut eller inte
Smirre: men åh va irriterande! 
Nu letade jag upp hela LS blogginlägg och jag kan bara hålla med om att hon är helt jävla dum i huvudet. Att hon överhuvudtaget uttalar sig på det sättet om något som hon inte är så insatt i är bara tragiskt. Och henne ser många upp till...
Smirre: Förstår att du blir arg! Hutlösa priser, dåliga fotografer och ingen serviceanda.
Winner = Hur kan dem vara borta ? Alltså med posten är ju en sak men han har väl sparat dem på något sätt ?
Du slank resterna av laxen ner som lunch..Har sovit oxå skitdåligt i natt, och det gör jag så fort Viktor vill sova med oss som han gör ca 2-3 gånger per vecka. Så nu har jag sovit i två timmar för jag är helt slut annars.
Smirre = Den banan ser cool ut, undrar om inte den var en sådan sabon menade.
Hmm, nu blir jag lite orolig över Lovisas dagisfoton... Hon hade fotografering några dar innan Ida, och Ida har fått sina foton men inte Lovisa. Hmm...
Jesster, jo men han var söt ändå tycker jag
Men visst för 419kr kan du säkert få tag på ett bättre kort där han inte ser skrajsen ut
Smirre, uuuuhuuuu vad tråkigt att erat kort är borta. Det är ju liksom första dagiskortet (väl?) och det vill man ju i alla fall få chansen till att få behålla som minne.
Bilbanan var störtcool.
Idag var vi och kollade på en ny soffa äntligen!!!!!! tror att vi bestämt oss helt och hållet, vi har bara velat i nästan 3 år
Det blir en svartmelerad soffa i lite grövre tyg med stora dynor. Nu är ju bara grejen att allt annat kommer kännas sunkigt i vardagsrummet
William har firat allhelgona idag på dagis. Tidigare i veckan fick alla barn måla lyktor (barn mats burkar) och idag släckte dom ner på dagis och tände alla lyktor. Nu står hans och brinner här hemma
Haha glömde att berätta. idag vid matbordet så skulle William berätta om Axel på dagis. Bara det att han kan inte säga axel utan det blir Ashel
(arsel, arsle). Vi garvade så tårarna sprutade. Extra kul var det ju för att vi förstökte att inte skratta
minbebis: