• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Meria

*tycker fortfarande synd om sig själv mitt i snoret, men har snickerskakor att trösta sig med nu*

Carro
    : vad mer kan man säga än att ni om några är så enormt värda att få lite lugn och ro kring er! Skönt att ni har en superb doktor mitt i allt! Jag håller tummar och tår för en frisk Sam snart!
    ...den där människan är inte ens värd att kommentera. Snacka om att skriva sig blondare än man redan verkar vara...
    Och tack

mini: kalas med en ny jacka! hade jag 2000:- skulle jag också satsa på en rejäl en när man ändå är igång. Min favvo är inne på sitt 6-7:e år nu, så det är ju en investering det också

♥ Loke -06 & Lillebror v.35 ♥
  • MiIou

Meria: Ja, jag vill ju att den ska hålla några år, det är därför jag svalde och gav dem visakortet i kassan, men jag funderar nu på varför jag inte testade den i en större storlek för att jämföra, men man blir lätt lite förvirrad när man står och provar åttahundra modeller samtidigt.

Jag är lätt uttråkad, Isak sover och jag tar mig inte riktigt för något. Isak har börjat säga "älskar dig", såååååå sött!!

Hade ni några spöken på besök igår? Isak tyckte inte riktigt om dem . När han och mamma skulle gå ut en sväng så sa han "inte titta pöken, titta särnor" och såg trumpen ut, haha! Sen är Isak mörkrädd också, kanske kan bli ett problem när vi har natt halva året...

• svag

Hej tjejer!

Tittar bara in en snabbis.

Svär åt bloggare som inte tar sig tid att ta reda på lite fakta innan dom hasplar ur sig nått idiotiskt.

Carro: Lider så med er! Håller alla tummar jag kan för att Sam får hålla sig frisk!

Mini: Så sött när dom säger "älskar dig" Iina säger "älsar dig". Apropå stjärnor så kollade hon upp mot himlen idag och så "hundratals särnor, hundratals" Sen när vi gick ut var det nån minus så sa hon "kallt ute, hundra-tals kallt". Hundratals har hon fått från Alfons, och det är hennes nya ord som hon säger heeeeeela tiden

Meria: Du är så himla duktig på att PS:a! Blir riktigt avis. Och bilden är verkligen suuuperfin som du tänkte som farsdagspresent!

Jesster: Vad Willa har mycket hår! Så himla söt!

Nu minns jag faktiskt inge mer. Är så fruktansvärt trött så jag tänkte faktiskt lägga mig på soffan och vila lite. K är inte ens hemma så jag är helt själv. Fruktansvärt synd om mig

• Emeliee

Carro: Jag hoppas att operationen blir av och att Sam får hålla sig frisk!!

Alltså, blev så himla stolt ikväll. Satt och tittade på TV och rätt vad det är kom Milton och räknade klockrent till NIO bara sådär. Sååå duktigt. Inget alls som vi liksom har "tjatat om". Vi brukar ju säga "ett, två, tre" kanske sådär men inte mer än så. Som de snappar upp .

• Carro
    Jag är inte alls avundsjuk på er vars ungar säger älskar dig Flört

Idag har varit en ganska så bra dag måste jag säga!!

Natten var hopplös med en ledsen Sam med höga febertoppar och jag min jävla nöt lyckades få i honom nyponsoppa inatt och kom sen på att det var inte bara pga att Sam kräktes upp nyponsoppa vid en magsjuka som gjorde att han inte fick ner det sen, jag hade ju även vid det laget konstaterat att han inte tål nypon utan blir fruktansvärt dålig i magen av det plus får magont..
    Så resten av natten hade han så ont i sin lilla mage Ledsen

Iaf, testade att ge honom Amimox imorse igen (i förmiddags, Sam sov till 10.30 trots att han somnade 18.45 igårkväll!!!!) med resultatet att ha spydde ner sig själv och mig, bara han såg medicinen...
    Så jag var så desperat så jag testade att hälla den i vällingen, trots att jag lovat mig själv att inte göra det..
    Men jag smakade först och den gjorde så att vällingen smakade jordgubbsmilkshake Flört
    Han drack hälften, så han fick i sig lite av amimoxen iaf..
    Sen efter lunch kom min syster hit för att hålla oss lite sällskap (Mia heter hon och iiiiaaaa är Sams stora idol!) så då körde vi in till Lund och hämtade ut den andra antibiotikan för apoteket här i sandby skulle inte få in den förrens på tisdag om dom beställde hem den..

För säkerhetsskull så fick Sam den sen i ett snapsglas istället och han svepte den, den gillade han skarpt!!! (smakr vanilj/banan/körsbär och heter Azitromax)
    Så till kvällen så chansade jag att ge amimoxen så med och han drack den, utan att spy!!!
    Så helt plötsligt så känns inte en inläggning så nära längre, skönt!!!

Sen har han käkat isbitar, druckit bra med vatten och fått i sig 350ml välling plus ett halvt smörgåsrån, underbart!!

mini;
    Den "bästa" jackan jag haft var en dunkappa som gick ända ner till vristerna.. Den var så ljuvligt varm och go, PLUS skön!!!
    Skånska vintrar är råååååa och blååååsiga, så det gäller att klä sig, för blåsten går genom märg och ben..
    Grått och trist med, det måste vara skönt med en massa snö för ljusets skull (men inte när det kommer till att skotta Flört)
    söte Isak, inte titta pöken Skrattande

svag;
    Hur är det med dig nu???
  • Krodan

Får jag slänga in lite skryt om mina kottar igen, eller mest den lilla. Hon kan räkna till 12, för så länga ska hon andas in sina inhalatorer 2 olika 3 ggr om dagen. Sen säger hon alltid på kvällen "godnatt min skatt" och när hon ätit klart säger hon "tack för maten" och när hon får nåt hon tycke rom säger hon "åhhh tack mami" och smeker mig Sen säger hon förlåt när man säger aj och så kommer hon och kramar om en och klappar tröstande en stund Hon är överlag extremt kärleksfull och omtänksam. fast istället för att säga varsågod säger hon "tackochgod" oh idag har vi vatr på kalas då hade hon sina silvriga, glittirga ballerinaskor på sig och var så sjukt stolt Älskade sessor!!

• Krodan

Carro: shit vad härligt!!! Hoppas det vänder för er nu. Athena tar faktiskt sin medicin så oxå, det är nästan lättast, att hon bara får shotta den. Smart med isbitar.. han gillar inte andra frysta saker? Angelina älskade frysta ärtor och Athena äter frysta grönsaksblandningar som morötter, sockerärtor, blomkol

• svag

Carro: Låter ju som om Sam mår liiiite bättre iaf! Skönt!

Vart lite väl självutlämnande, skriver i andra tråden..

• Susannee

Nån som vet hur man fixar så bilden på datorn blir rättvänd??? Luddis har varit och tryckt så nu får jag titta på snedden och det är inget kul alls

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos