• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • pelagonia

En fråga

Viktor har lärt sig två av dagisfröknarnas namn Ami och mia (maria) och han säger dem namnen till 97 % här hemma hela tiden. Beror detta på att dem namnen är nya och han vill upprepa ?? Känns lite jobbigt nu efter en vecka..

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Smirretissen

Minbebis - Ja, det var första dagisfotot... Så jäkla typiskt att det ska drabba en fattig också...
    Idag kom det dock ett dagisgruppfoto med posten... MED FEL GRUPP!!! De hade skickat 3-5åringsgruppen till oss... Letar de i den mappen får de leta länge... Anton går ju i 1-3årsgruppen...
    Så nu håller vi tummarna för att de bara letat på fel avdelning... och att vi åtminstone får rätt gruppbild... Fundersam

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Meria
    pela: jodå, så är Loke också. Han har nyss lärt sig säga "penna" och det är pennapennapennapennapennapennapenna som gäller. Allt kan vara penna, men han betonar det extra när han ser en riktig en. Ja, och äpple (fast han säger pjepje) är kul också. De upprepar för det är ju säkert roligt att lära sig prata och bli förstådd. Han är jättestolt varje gång han ser ett äpple och säger pjepje och vi förstår

smirre: *suck igen* kan inte vara lätt för dem att göra rätt. Hoppas ni får era kort!
    ♥ Loke -06 & Lillebror v.35 ♥
  • Jesster
    Meria: Vad duktig du blivit på PS! Jag sitter jämt vid datorn men har igen inspiration att hålla på

Tjejer... Det är ju snart Fars dag! Vad ska ni.. *host* ungarna göra/ge sina pappor?! Någon som har en bra idé?
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Meria
    Jesster: åh, tackotack Jag sitter ibland sådär i olika perioder. Nu runt halloween och jul brukar folk be om kort, så det är rätt skojs. Sen har jag tänkt göra lite bilder till tavlor att sätta i lekrummet osv, men det blir fasen aldrig av att man gör till sig själv

Till fars dag ska jag shoppa en bild jag har på Jimmie och Loke och göra till en tavla. Det är rätt tajt med pengs här, men en framkallning kostade inte mer än 29:- i storlek 20x30 cm och en ram hittar man lite överallt. Ska skriva nåt i stil med "du och jag, pappa... grattis på fars dag" och nåt sånt. Får göra färdigt den tidigt nästa vecka för att den ska hinna fram bara Eller ja, Loke ska givetvis shoppa en bild... Denna bilden är det:
    081012 059.jpg
    ♥ Loke -06 & Lillebror v.35 ♥
  • LillaMy72

Meria: Psst, om du har tid och lust får du gärna fixa till ett julkort till mej . Fattar du hur svårt det är att få till ett foto där alla tre tjejerna ser normala och glada ut? Så det vore kul med lite hjälp .

• VIP

meria: du har verkligen blivit bra! jättefin bild på jimmi och loke

ska in i skugges blogg när jag hinner, nån gång, kanske möjligtvis..

farsdagspresent blir gipsavtryck så vi gjorde i förrgår på ÖF. Jonas vet inte att vi gjort det, tänkte att det blir lagom. Fast det är bara från Vilma iof sig. Får se om Alice orkar göra nåt

• pelagonia
    Meria skrev 2008-10-31 20:18:20 följande:
    Jesster: åh, tackotack Jag sitter ibland sådär i olika perioder. Nu runt halloween och jul brukar folk be om kort, så det är rätt skojs. Sen har jag tänkt göra lite bilder till tavlor att sätta i lekrummet osv, men det blir fasen aldrig av att man gör till sig själv Till fars dag ska jag shoppa en bild jag har på Jimmie och Loke och göra till en tavla. Det är rätt tajt med pengs här, men en framkallning kostade inte mer än 29:- i storlek 20x30 cm och en ram hittar man lite överallt. Ska skriva nåt i stil med "du och jag, pappa... grattis på fars dag" och nåt sånt. Får göra färdigt den tidigt nästa vecka för att den ska hinna fram bara Eller ja, Loke ska givetvis shoppa en bild... Denna bilden är det:
    Oh vad fin present. Men så duktigt du är Meria..Söt Loke.

Hade du velat shoppa till mig ? Men samma text ? Har en liknande bild.
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • minbebis76

Smirre, vilken koll dom verkar ha Men med lite tur kanske han dyker upp i fel grupp. *håller tummarna*

Meria, guuuuu vad du är duktig!

Nu idol!

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos