Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Krodan: Åh vad gulligt!
Medusan: Samma här, kommunikationen funkar riktigt bra trots att Lovisas tal inte är så jättebra
.
Dags att kila iväg till jobbet nu! -6 grader här. Ha en bra dag!
Elliot har en leksakshund som voffar när den rullar. Igår efter vi hade släckt så hörde jag hunden voffa på nedervåningen och min första tanke var ju att nu leker katten
Sedan började jag tänka alldeles för mycket. Tänk om det var inbrottstjuvar? Eller ännu värre, psykotiska mördare! Eller spöken!!
Ja, så då kunde jag inte somna på länge för jag hörde hunden voffa där nere då och då och jag fick för mig att det kanske var spöken så jag vågade inte gå ner och skälla på katten
6:30 började Elliot tjuta och gråta och jag trodde det var rumpan han hade ont i så jag rusade upp och bytte blöja men rumpan var så insmord och fin så men han grät och grät så han fick en Alvedon och han lugnade sig efter en stund, men han väckte ju Willa så det blev en hektisk start även denna morgon.
Krodan, bedårande!!
Lili...så sött!! Nellie kallar sej själv för Ninni!
Hej
Igår handlade jag nya skor eller rättare sagt stövlar..fodrade skinnstövlar för 199 spänn på Wedins skor och ord pris var 599 kr. Så jag är nöjd. Vill egentligen inte ha stövlar nu när magen är i vägen men jag tar hjälp med långt skohorn om det behövs sen..
Sedan handlade vi en julklapp till Viktor på BR som det var pangpris på. Och Viktor blev även förtjust i denna flexbana med bilar som kör runt..men sambon tycker han är är liten och att den är enformig för bilarna bara kör runt..HMM vem skall leka med den, han eller Viktor ??
Idag är det fotografering ÄNTILGEN på dagis. En annan fotograf skall fota barnen..
Nu frulle.
Just det..mätte Viktors fot på Wedins, och han har 14.4 nu..
.Han hade ju 12.8 för 5 veckor sedan. Inte kontigt att han gnäller över skorna.
Ikväll ska jag jobba med HAN...med stort H...en kille på jobbet som jag är ohjälpligt attraherad av
jag försöker undvika honom...han är så gullig mot mig, flirtig... GAH vill bara undvika honom ju!
Ivar är också sen i språkutvecklingen. Hans säger kanske 20 ord och å är hälften namn på personer. Han blir jättearg när vi inte förstår honom så jag hoppas att det händer något snart på denna fronten.
Om några timmar åker vi till Madrid och ikväll blir det operation för Ivar.
Hur har det gått för Cissi och Ludden???? Är han redan opererad?
Ha en trevlig dag!
Jag är trött, är som ett vrak trots att båda barnen har sovit hela natten. Ludde sov från 22-08:30!!! Ändå är jag SÅ trött, nästan yr
Andreas och hans jobbarkompis kommer hem och äter lunch, så till råga på allt elände måste jag göra mig skapligt iordning...
Nina: Lycka till i Madrid!! Ska tänka på er!!
Joko: Vad rolig Emma verkar vara med alla sin påhitt!
Hilla: Lycka till ikväll
Krodan: Vad duktig Athena är
Vår unge pratar inte heller så mycket... Eller jo, en massa babbel, men inte så mycket som man förstår. Mest ord som "titta", "sitta här", en massa djur och djurläten och namn säger hon som man förstår.