• jeng

Augustibebisar 2008

bloggen uppdaterad
    www.teddy.nu/blog

lilla ted har velat sitta upp jättemycket idag! men jag vågar inte låta honom sitta utan att hålla i handen, för helt plötsligt så bara far han till och då slår han ju omkull!!! han är så sööööt!

• jeng

och NEJ, jag är inte alls partisk! ted är världens sötaste, mycket sötare än alla andra bebisar!

• jeng

Amelie:
    Hihi, jadu Ted är ju så himla lång i kroppen!! Helt otroligt!!! Hoppas benen och armarna kommer ifatt kroppen snart!

Jaså? Råder det delade meningar om vilken bebis i tråden som är sötast??? Hade jag adlrig kunnat tänka mig!!! Tur att vi iaf fick så många söta bebisar allihopa!

• jeng

Hahaha, nån som ser på dansbandskampen? ser det på svt play nu! skapligt skoj!

• jeng

ja bodyförlängare har jag också funderat på, men vi har inte haft så mycket bodys i mindre storlekar som är favoriter. några enstaka bara! alltså, jag menar att vi har minst lika mycket fint i den här storleken som han har nu!

• jeng

kaol:
    guuuud vilken klänning!!! superfin verkligen ! och snygg figur också, ser inte ut att vara ett enda extra kilo eller centimeter där inte!!

• jeng

Häääär är jag! KOnstaterade just att jag itne vrit inne på aslänge!

VT:
    Klart att vi kan räkna ihop på torsdagar, men jag har inget emot om folk delar med sig även dagligen! jag känner att om vi ska jämföra veckosaldot kommer jag komma skitlångt efter. Alltså jag menar, 3000 steg på en dag känns ine lika illa som om jag får höra att jag är 20 000 totalt på en vecka efter!

Synd att din räknare vad trasig, du får kanske önska dig en ny!

Jag kommer nog inte hålla reda på tiden, men du kan ju göra det såklart! Man tävlar väl ändå mest mot sig själv och försöker att hålla sina mål och öka dem!!

Idag ahr jag iaf varit ut i vintervädret och frusit häcken av mig, och ted har myst i sin overall!!! Jag har gått över 7000 steg idag!!

• jeng

ja, en ny tråd vore kanske inte dumt?! så slipper man leta igenom hela tråden bara för att man vill vara med i tävlingen?!

Jag kommer ju aldrig ha nån chans mot er andra, men jag hoppas att jag får vara med ändå och försöka motivera mig själv!

Kan vi inte allihopa skriva ett inlägg i trådens början, typ vad vi har för mål, vad vi har för räknare, eller sådär?

• jeng

jag var förresten på mitt återbesök idag. allt såg bra ut, men de rekommenderade mig att gå till VC för mina stela fötter och min nacke!! så att de får göra en utredning om det... sedan sa hon åt mig att försöka ta en extra promenad varje dag för att se om det gjorde nåt med viktminskningen! tjena lixom, jag försöker ta EN promenad om dagen haha... 12000 steg om dagen sa hon att jag ska upp i... jag som hade satt 4000 om dagen som mål...

inte var jag gravid heller! det var rätt skönt att det inte blivit nåt såhär supersnabbt. jag skulle ju bli gravid efter nyåret nån gång hade jag ju tänkt mig!

• jeng

vt:
    gud vad du är söt som hålelr reda på vad jag håller på med och uppdaterar i tråden när folk börjar sakna mig! vad skulle jag göra utan dig!!!???

ikväll får jag varmvatten, om allt går som det ska! och vatten till toan här nere igen så man slipper gå upp och kissa!!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008