Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Lana
    Ja, hoppas det är ett knep som funkar fler gånger för er!

Linn
    Tack, va söt du är. Nä, ingen tid än. Vi bara väntar på att det ska komma hem en i brevlådan.

Suss
    Jag kunde inte låta bli att skratta ändå. Söta Miranda!

Amelie

Hade inte min dator pajat så hade jag gärna fotat och lagt in bilder min hokuspokus. Men jag kan inte göra ngt med bilderna jag för över på denna datorn. Vet inte vad det är för fel. De kanske är för stora eller något.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Ja, snart är det lucia... Julklappar har jag börjat fundera på men jag köper först när jag vet vad jag ska köpa till alla. I år ska vi ge bort saker som en get till en familj i Mongolie, en symaskin till en kvinna i Kina, en cykel till en man i Indien, en oxe till en familj i Somalia osv. Det finns en hemsida som är rätt nystartad där man kan köpa sådant. Minns inte vad den heter nu... Jaja, bra iaf. Jag som inte gillar materialism och kapitalism sådär vidare.

Okej natt här.

• Vilda Tiger

kaOl
    Vi har inte ersatt några mål med mat än, utan L har bara fått smaka på morot än så länge. Vi har väl tänkt vänta med att ersätta hela mål tills hon är fem månader, alltså strax innan jul. Haha - nä, spy i håret jag har jag faktiskt lyckats undvika. Men så har jag inte någon happy spitter, som du verkar ha.

Snart
    Gott att ha det mesta klart redan! Ojoj, jag brukar inte vara ute de sista dagarna men så här tidig är jag inte.

Salvia
    Va gott att hon inte blev så medtaget igen iaf. Usch, den gången L har varit sådär hängig och helt orkeslös ville jag bara gå sönder.

• Vilda Tiger

KaOl
    Ja, det är väl ytterst få saker man inte har överseende med när de är så här små och söta.

• Vilda Tiger

Mora Träsks tigerjakt är underbar! Jag minns själv hur rolig jag tyckte den var.

• Vilda Tiger

Rimfolina
    Ojoj... Vilket rörande historia. Och sååå sorglig... *gråter lite*

Jucea
    Xin xp har vi haft på den gamla, så gärna. Dataspel - nej. Upplösning? Noll koll! Jag vill kunna ha många bilder och kanske fixa lite med dem. Vi har en del musik på datorn, men det behöver inte finnas plats för fem miljoner låtar. Jag vill kunna skriva och ladda foton från kameran, och surfa snabbt. Tja... Det är det jag kommer på nu.

Är hos svärisarna. Åkte hit efter simmet och vi fick middag. Nu har L somnar så vi får åka hem när hon har vaknat igen.

Ojoj, fika nu!

• Vilda Tiger

Lana
    Vi undrade vart du tog vägen... Det gick bra idag! Vi dök och hade oss, men det känns som om det var fler borta. Ring och hör så du får ta igen den tiden en annan vecka. Tror man får ta igen det efter alla sju gånger - alltså om två veckor. Nästa gång är sista ordinarie gång.

• Vilda Tiger

LinaS
    Jag tror man kan beställa ett kort men det kostar lite extra. Vi ska skriva ut just den sidan och skriva lite förklaring till den som får gåvan.

• Vilda Tiger

MissH
    Det är INGET fel i din roll som mamma! Du är en fantastisk mamma med ett enormt tålamod! Tänk så här: Det finns knappast några skolungar som ska tutta hela kvällen och natten och som gallskriker då man serverar mat (tja, inte så många iaf ) så det är bara en kort tid det faktiskt är så här! Och Elton är ju en go unge, glad och rund och underbar! Du står ut JÄTTEBRA och förr eller senare kommer han att börja sova längre perioder. Jag lovar! Han kanske tillhör dem som älskar gröt då han blir sex månader och sover jättegott om han får det på kvällen! Kom igen, du är SUPER!

Måste få skryta lite... 11 timmar och 40 minuter har jag gått den här veckan! Nästan 86000 steg. Ska väga mig i helgen, dock har det slunkit ner en del chips och godis i veckan ås jag ska inte hoppas på för mycket.

Svar på tråden Augustibebisar 2008