Augustibebisar 2008
Vilda Tiger: sorry, men jag visar ICKE magen
. Men du har ju gjort ett jättebra jobb med alla dina promenader!
goshheidi: nä, jag hade också blivit sur. Man matar inte andras ungar/spädbarn på det sättet!
Jag köpte byxor igår, behöver det. Slarvade och orkade inte prova i affären, men dom är för små. Tog samma storlek jag har på det enda paret jag kan ha nu, men det hjälpte inte. Kan man byta/lämna tillbaka Lindexbyxor i annan butik än där dom är köpta?
Jättesnygga är dom, men buhu... Eller så får jag ha dom kvar och vänta ett tag med att ha dom, men då får jag ju ändå springa och köpa ett par till nu... Jag är inte direkt gjord av pengar.
Nu har jag köpt alla kläder till barnen, förutom ett litet svart skärp till mellanpojken. Någon som vet var man kan hitta det till en pojke på 1½? Det var ju en omöjlighet att hitta snygga finskor så han fick svarta tennisskor istället. Inte så snyggt, men vad göra?
Jag brukar inte bry mig om barnens kläder, men när det är högtider slår jag på stort
.
A försöker somna i babysittern nu. Han trivs rätt bra i den faktiskt. Tog egentligen ner den för att kunna sälja den, men nu får den vara kvar ett tag till.