Augustibebisar 2008
Har inte satt in kort på något av barnen.
Funderar på att lägga ut ett på webbisar ändå. Men så ska man ju få ihop alla så att det blir en någorlunda fin bild också
.
Alltså, lillen har fortfarande inte bajsat. Han fick lite olja i morse, men ärligt hur gott kan det ha varit? Han spottade och fräste iallafall så jag gav upp det. Funkar ju inte för mig att pumpa ur heller så jag kan ju inte ha ner det i mjölken och mer ersättning vill jag inte ge.
Försökte lite fint med en termometer förut, men det fungerade inte heller. Första gången någonsin jag ens övervägt det och provat så jag kanske gjorde fel. Men jag lägger nog ner det också.
Han är ju pigg och glad, men skriker ju som en stucken tjur när han äter istället. Han småäter nu och jag kan tänka mig att det beror på magen.
Det kommer väl ett lass på lördag i kyrkan kan tänka
. Börjar dock bli lite orolig iom att han fått ersättning förut och då bajsade han nästan som vanligt. På lördag har det gått en vecka utan att han bajsat och han brukade göra det ett par gånger varje dag.
Jag har gett maken hela söndagen att göra vad han vill som Fars Dagpresent. Så blir det lite lugn och ro här hemma
. Nä, men han uppskattar det mer än att få en present, för det han vill ha har jag inte råd med nu ändå
.