• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #4030
    Hehe två tjockisar då haha ingen stor skiljnad
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84

Alltså AMADEUS går när han sitter i sin Gå stol jag ställer honom nästan framför TV och han är efter 1min hos mig haha sen går han baklänges och lite fram och mor sidan

Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Kvack

Idag har jag varit till BVC med Ida. Nu väger hon 6405 g och är 64 cm lång. Efter det så var vi på babysången och nu snart ska vi till Öppna Förskolan och ska äta julmat. Vi har familjekväll där på tisdagar då man får gå med hela familjen.

• Kesso

Hej!
    Lana:
    vad skönt att hon har gått upp. Ja, tänk var ersättningen kan göra nytta. Vad sa de på BVC skulle du fortsätta med ersättningen?

Kvack:
    Då är våra på samma nivå när det gäller vikt och längd. När var det du fick barn? ja, jag kan väl läsa i din gb. om det står där.

• jeng

hejhej.

har varit på jobbet idag. febrig är jag, men jag behövde verkligen en paus ifrån de gnälliga killarna här hemma!! precis som suss sa, så åka till jobbet för att vila upp sig lite!

sen blev det en liten tur till ica maxi för lite julklappar och så max för att köpa några påsar med orginalburgare att ta med hem!!!

här hemma är det fortfarande febrigt, men ted äter iaf bra!!

nu blir det nog slöa i soffan fram till torsdag morgon för att se om jag orkar vara med och fira jul med jobbet då!!!

• Vilda Tiger

Och vi har varit och hälsat på vänner, vi. Det gick bra, men det märks att Lyckeli börjar bli mer skeptisk till främlingar. Både igår och idag började hon gråta efter några min i en främlings knä. Men sedan gick vi till farfar, som är pensionär och hemma, och han får gärna hålla Lyckeli för henne. Har fikat för hela veckan, tror jag.

Kvack
    Lång, smal tjej du har.

• jeng

vt, vad tråkigt at hon är främlingsfientlig ted har som tur är inte visat upp några såna egenskaper ännu, utan sitter fint och trevligt i allas knä! skönt det!!

• Vilda Tiger

Jucea
    Det funkar ju en liten stund. Sedan brister det. Men det är helt okej ändå, hon ler så glatt från min eller hennes pappas famn istället, mot främlingarna.

• Lina S

VT - det är inget konstig, det är en fas som alla våra små kommer gå igenom flera gånger!
    Jag minns när Elliot var så mot sin pappa, det var jättejobbigt. Men som tur är så är det bara en fas!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lina
    Ja, som tur är går ju sånt över! Och jag tycker inte det är så jobbigt. Alla hon känner (farmor, farfar, farbröder + några till) går ju jättebra! Bara hon inte blir sån mot mig...

carina
    Den där gnälla-av-sig-tråden som du har skapat är ju underbar!

Svar på tråden Augustibebisar 2008