tror det var i våras. himla mörka nätter var det då iaf...
jag och ph har gått o lagt oss. klockan är väl typ 1-3 nån gång, minns inte riktigt. men iaf så att folk är inte uppe häromkring...
det ringer på dörren... vi tar på oss morgonrock och går ner, tänker att det är grannen. kanske det brinner eller har hänt nåt!!! ingen är vid dörren, och våra lampor som går på rörelsevakt är släckta!!! jag fick ungefär samma panik som nu ikväll... men tänker att lampan kanske hann att slockna, och kanske det är småunga ute som busar bara. för grannens rörelselampa är visst tänd... jaja, vi håller koll i trädgården, tänder utebelysningen och släcker här inne för att seom nån går där. nepp ingenting.
vi går 2 steg upp i trappan för att gå o lägga oss, då ringer det på dörren igen. vi är där på 3 sekunder, men lampan är släckt och ingen är där!! då fick jag panik!!!
vi slet ur batterierna i sändaren, och allt jag kunde tänka på då var "fy fan, tänk om det fortsätter ringa trots att batterierna är ute" hahaha...
när vi sedan kommer upp i sänge igen så slår det mig att det har ringt på dörren tidigare en gång typ nåt halvår-år tidigare, men på dagtid, och ingen var där. då slår det mig att den ringer när batterierna i sändaren börjar ta slut
så så var det med mina spöken den gången.