Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Snart
    Jag har också ont av handlederna ännu. Det gör ont vid vissa rörelser och jag kan inte röra tummarna som jag vill. Men jag fick ju en tid till ortopeden. I april. Jippi...

KaOl

Hahaha! Så mycket spy från en så liten person! Va gott att få ner en nybadad bebis till sig. Det har jag med fått några ggr. Inte nybadad men lagom trött. Mysigt när de somnar intill en sådär.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

KaOl
    Hahahaaa! Över hela paketet! Hihiiii....

Hallon
    Ja, det undrar jag med. Varför inte gröt som sista mål? Jag funderar på att prova Carinas knep att ge mannagrynsvälling i flaskan och se om Lyckeli sover längre på det.

Ja, det blev en kvällspromenad med, så jag fick ihop mina steg idag med! Ikväll ska jag baka bröd och så ska jag mumsa på melon och kiwi med blåbärssojayoghurt. Gott!

• Vilda Tiger

Måste bara berätta: Lyckeli har börjat suga på sin underläpp då och då. Gör era det?! Det ser skitfånigt ut!!! Jag skrattar varenda gång. Och så har hon kommit på hur man tar av Marcus hans glasögon och blir aplycklig varje gång  hon lyckas. Busunge!

• Vilda Tiger

Carina
    Det är en bumbostol. Vi har lånat en av Elly några veckor (pinsamt länge nu, Lana; ni ska få tillbaka den SNART!!!) och jag vet att Lille köpte sin på blocket eller tradera. De är till för att barnen ska kunna sitta utan att de kan det, om man säger så. Den ger bra stöd i ryggen och de sitter stabilt. Det råder delade meningar om de är bra eller inte. Men de är rätt smidiga att använda!

• Vilda Tiger

carina
    Ingen anledning alls egentligen, men vissa barn gillar ju inte att ligga ner redan innan de kan sitta och då kan de vara rätt smidiga. Lyckeli är ofta med och diskar tex och då sitter hon i den på diskbänken.

• Vilda Tiger

Carina
    Jag vet inte hur mkt de kostar, iom att jag har lånat den Lyckeli har just nu. Men de är rätt så dyra, och snart kommer ju Didos att kunna sitta själv. De flesta barn kan väl sitta vid sju månaders ålder, eller?

• Vilda Tiger

Carina
    Men en minut är ju länge!!! Lyckeli sitter tre sekunder.

• Vilda Tiger

Hallon
    Nämen du skrev väl att du kunde tänka dig att ge gröt sedan? Eller har jag helt blandat ihop det...?

Svar på tråden Augustibebisar 2008