• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Kallo

Och jag fyller oxå 30 i år, eller var det möjligtsvis 20?? :-P

Nu skall jag iväg tillsammans med två andra gravida kompisar på gravidvattengympa, det är en sk. kurs som håller i sig i 6 veckor. Jag hoppas min baddräkt kommer passa i 6 veckor... tror jag köpte en lite för liten.

• AxelOlivia

Jag är dock yngre än de flesta av er. :P Fyller 23 i år..

• majsanna

Stort grattis till dig, Virra på 30årsdagen!!!

AMS: Vill du verkligen umgås med oss andra tanter??

• Rauur

Jäklar vad ni skriver:) Håller på med körkortet nu så jag är lite off om man säger så!
    Måste ha det klart innan sommarn!

Jag tror jag är yngst här i tråden faktiskt, om det inte finns någon som är yngre än 20 här:P

GRATTIS VIRRA! Höll ju på att glömma:)

• Yinsan

Grattis Virra, själv fyller man 27 i maj, känns som sonen kom igår när man var 23 men det är visst inte så...

• BejbyBoo

Grattis Virra!!
    Du har inte fått någon så där fin present som jag fick?! Nej, ett litet tag till ska väl lill*n hålla sig inne!

Ärtan, vår ärta - du är sannerligen ett mirakel!
  • Kallo

Så då har jag kört av vägen första gången i mitt liv! Här ute i skogarna i Göteborg är det rena rama blankisen..... Allt gick bra med både mig och kompisen som var med i bilen. Lite plåtskador på bilen fick vi, men det är ju inte hela världen... I morgon ger jag mig inte ut på dessa vägar utan jag tar nog bussen till jobbet.

God natt och sov gott, det hoppas jag kunna göra.

• gustafssons
    Kallo skrev 2009-01-08 22:21:40 följande:
    Så då har jag kört av vägen första gången i mitt liv! Här ute i skogarna i Göteborg är det rena rama blankisen..... Allt gick bra med både mig och kompisen som var med i bilen. Lite plåtskador på bilen fick vi, men det är ju inte hela världen... I morgon ger jag mig inte ut på dessa vägar utan jag tar nog bussen till jobbet.God natt och sov gott, det hoppas jag kunna göra.
    hoppas det gick bättre idag!! fastnade i vår backe upp hem igår jag oxå... men jag fick hjälp av en man som skottade grus framför å bakom däcken så jag slutade glida ner... kom hem sen fick maken ut å sanda!!
    Det va som en skridskobana!
  • Catt

Ojdå! Tur att det gick bra i alla fall, kunde ju slutat riktigt illa! Smart drag att ta bussen idag istället. Även om det gick bra kan jag tänka mig att du var lite skakis igår kväll, hoppas att det gick bra att sova.

Kallo skrev 2009-01-08 22:21:40 följande:
    Så då har jag kört av vägen första gången i mitt liv! Här ute i skogarna i Göteborg är det rena rama blankisen..... Allt gick bra med både mig och kompisen som var med i bilen. Lite plåtskador på bilen fick vi, men det är ju inte hela världen... I morgon ger jag mig inte ut på dessa vägar utan jag tar nog bussen till jobbet.God natt och sov gott, det hoppas jag kunna göra.
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!