• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • gustafssons
    Eva Marianne skrev 2009-01-10 12:57:39 följande:
    Ja, det verkar ju nästan så, Majsanna! Det trodde jag nog inte innan den här åldersdiskussionen kom upp...Idag går jag in i v 13
    har jag missat nått nu?
    Åldersdiskusion?
  • henlin

Det har snackats en del om ålder här på sistone, intressant att det faktiskt är sådan spridning. Någon skrev att det är skönt att inte veta hur folk ser ut eller vilken ålder de är, man kan umgås och få något ut av ddet i alla fall. Det är det som är skönt med denna tråden!

Jag är förresten nyss fylld 31! Bland gamlingarna då med andra ordSkrattande

• gustafssons

hehe. jag ska strax fylla 28... börjar bli tant jag!!

• Mimmi P

Eva Marianne, skönt :) ska ni börja sprida nyheten eller väntar ni till efter rul?

För en gångs skull ligger jag i övre åldersspannet i en grupp. Känns som att jag alltid är en av de yngre. Speciellt när det gäller att skaffa barn. På jobbet är de flesta som har småbarn eller ska få en bra bit över 30 år. Ingen av våra kompisar som är i vår ålder är ens på väg att fundera på saken. Om vi fortsätter på temat, hur gamla är era respektive? Äldre, yngre eller i samma ålder ung? Min man är knappa året äldre.

• gustafssons

min man  är 34 om 3 veckor. å jag 28. så lite äldre då men kanske yngre ändå ibland...

• Kallo

Min man är precis 34 år fyllda (30/12!!) och jag 29 år.

Sitter här och funderar ut middagsmaten och i morse tog jag fram 1 kg havskattfile ur frysen. Är lite sugen på fiskgratäng, är det nån som kan tipsa om ett smaskigt recept?

• BejbyBoo

Jag fyllde ju 29 den 28 december (30 i år alltså!!) och min man är 36.

Berg- och dalbana är min vardag numer...
  • Yinsan

Jag har en gammelgubbe hemma... Han fyller 38 i juli och jag själv 27 i maj...

• Eva Marianne

Yoysen: vi slår er med hästlängder! Min man blir 48 iår...

Kom på att Annika77 borde vara född -77 så hon är äldre än mig och Majsanna liksom du då, Henlin!

Vi ska börja berätta för alla nu. Kan inte hålla oss längre... Det som händer, händer ju ändå och kan iofs lika gärna hända i t ex 9:e mån. Svårt att ha låtsats att man inte är gravid då, i så fall...

Kallo: kolla på tasteline.se om du inte redan känner till den sidan. Där finns allt! Är själv annars dålig på fisk...
    Vi ska "fira" vår stora dag idag med hemlagad pizza. Det är riktigt gott, det också!

I min mage bor en liten som ska bli stor
  • Mimmi P

Vad många det var som hade äldre män, min är ju rena pojkspolingen, fast folk brukar tro att han äldre än han är. Han har ingen koll själv så man skulle kunna tro att han börjar bli senil. Han brukar fråga mig hur gammal han är... han blir lika chockad varje gång jag påminner honom om att han fyller 30 nästa gång.

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!