Det hinner hända en hel del här i tråden om man är borta från datorn mer än en dag!
Virra, Grattis i efterskott!
Ser att du redan fått svar fån fk. Jag hade väntat mig att det skulle ta längre tid med handläggningen. Jag blev sjukskriven den 4/12, sen tog det nog mig nästan 2 veckor innan jag skickade in pappret från läkaren, sen tog det ca 1 vecka innan jag fick hem blanketten man skulle fylla. Fyllde i den direkt och skickade in den, fick pengar häromdagen så ganska precis en månad tog det och då har det ju faktiskt varit jul och nyår.
Jag har inte ringt utan istället gav jag mig på att åka på konferens med jobbet.. kanske inte så lyckat men jag höll mig så stilla jag kunde. Har inte fått så måmga fler onda sd så jag avvaktar nog lite till. Nu ska jag verkligen hålla mig hemma i soffan de närmsta dagarna så jag får vila ordetnligt.
Gustafssons, ok misstänkte väl att det var en sån där saker folk säger för att man ska se nåt positivt med eländet.
Kallo, vad läskigt, skönt att det gick bra!
Intressant med åldrarna, jag hade inte gissat att vi hade en 20 och en 23-åring i tråden, jag har bara antagit att alla är typ 30. Tycker att det är skönt att lära känna folk på det här sättet, man kan inte "döma" folk efter utseenden, stil eller ålder eftersom man inte har en aning. Sen är det klart att det finns såna som spelar en roll i sån här forum men jag är så naiv så jag tänker inte så.
Jag fyller 29 i april.
Jag tror min man håller på att boa, han bakar bullar och kakor och fryser in. Lite gulligt :).