• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • BejbyBoo

Nu har jag fått upp lite bilder i galleriet! Bara från första veckan dock och nu tycker jag nog att hon vuxit till sig lite sedan dess! Hon har blivit nästan 3 cm längre, så proportionerna är lite annorlunda nu. Men de goa kinderna är kvar!!
    Har fortfarande de bästa korten kvar på kameran. Ska ladda över dem vid tillfälle!

Berg- och dalbana är min vardag numer...
  • lightfish

Hehe, kul att läsa ålder på er och era respektive . Själv fyller jag 30 år drygt en månad innan BF (fyller 14 mars) och maken blir 30 år i augusti så vi är i stort sett jämngamla! Flört

• Lillajag1979

Hmm, jasså ni har dragit in era män i denna heta debatten oxå

Jag kan väl inte vara sämre. Jag fyller ju som sagt 30 om ca 2 veckor. Och min sambo blir 27 3/3 LAMMKÖTT

• majsanna

Jag fyllde som sagt 30 år förra året och min man är ett år äldre än mig och fyller 32 år i mars.

• A L T A

Jag fyller 28 år på fredag o min sambo fyller 35 år i september så det skiljer 7 år mellan oss. Men de har aldrig varit några problem.

Ringde o kollade tiden för ul o det stämde att det var 19. De har tydligen kvällsöppet några dagar i månaden. Kommer vara en grymt lång dag. O så slutar jag på jobbet två den dagen. Kommer ju klättra på väggarna.
    Ska bli kul att se vad som bor där inne.
    De som har gissat har sagt kille o vi pratar alltid om magen som han.:)

• AxelOlivia

Ja gällande åldern har jag inte mkt att komma med. :P Både jag och min sambo är betydligt yngre än de flesta av er. B fyller 23 på onsdag (och förhoppningsvis ska inte lillan pricka in pappas födelsedag) och jag fyller som sagt 23 senare i år..

Tycker att det är roligt att det här med att åldern inte har samma betydelse när man träffas över nätet som än i real life..

• Yinsan

FlakeZ, va fin hon är, och vad små de faktiskt är när man ser henne i vagnen!

Okej Eva-Marianne, du vinner... Börjar tycka det är lite småjobbigt att han är 40 innan bebisen är två men det är ju inte så mycket jag kan göra något åt, bara acceptera läget och jag älskar ju honom och har valt honom för resten av livet!

• gustafssons
    A L T A skrev 2009-01-10 23:13:55 följande:
    Jag fyller 28 år på fredag o min sambo fyller 35 år i september så det skiljer 7 år mellan oss. Men de har aldrig varit några problem.Ringde o kollade tiden för ul o det stämde att det var 19. De har tydligen kvällsöppet några dagar i månaden. Kommer vara en grymt lång dag. O så slutar jag på jobbet två den dagen. Kommer ju klättra på väggarna.Ska bli kul att se vad som bor där inne.De som har gissat har sagt kille o vi pratar alltid om magen som han.:)
    Kul! Vilken klinink ska ni kolla könet någonstans?
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!