Eva Marianne skrev 2009-01-03 14:43:04 följande:
Nu går jag in i v 12 Känns som en liten gräns som passeras och som sen förhoppningsvis känns ännu större, om exakt en vecka när jag har gått igenom även den sista av de kritiska veckorna.Har tyvärr världens växtvärk av och till sedan ett par dagar. Inatt kunde jag inte ligga på min "favoritsovsida" för då gjorde det ont son f-n. På andra sidan kunde jag dock ligga(??) Fast, ska inte klaga då det ju antagligen tyder på att något växer därinne Har också börjat operation övertalning för en resa till paradiset Ullared redan under sporlovet. Så har vi gott om tid på oss att leta här hemma under månaderna som sedan återstår till BFn. Kan vara bra att veta mer exakt vad som finns och vad vi väl köper på GeKås. Min man tycker dock inte riktigt att den här "paradis"benämningen är just vad han skulle kalla det...
Ullared är verkligen ett paradis......men min sambo håller inte heller med om det 8(det är nog en killgrej)
När vi väntade Lukas så åkte vi dit och gjorde världens shopping, notan blev inget kul men jag tror den skulle blivit mycket större någon annan stans. Vi har varit nöjda med alla saker vi köpt där!!