• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Rauur
    Kallo skrev 2009-01-23 15:14:22 följande:
    Rauur: Skrattar gott när jag läste ditt meddelande. Men ni har inte bestämt er fullt ut ännu om flytten?

Haha kan tro det ^^,

Jodå. Huset vårat ligger ute på annons nu så hoppas det nappar någon :)

Så vi flyttar så fort vi har fått de sålt! Och ja, fått till värmen i huset vi ska flytta till.

Det är ju som sagt.. lite renoveringsbehov. hehe.

Du kanske tillochmed vet vars de ligger? :P Mittemot brandstationen?

Lillajag: Trist med skötbordet! så drygt då man har planerat allting å så får man börja tänka om..

• Mimmi P

Gustafssons, ja, tänk på dig och bebisen bara, man får be om hjälp.

Henlin, det lät kul.
    Jag gav mig på en shoppingtur idag, maken skulle göra ett jobb i Nacka Forum (galleria i södra Stockholm för er som inte bor i huvudstaden), så jag följde med och fick shoppingpengar :), men herregud vad svårt det är att gå numera. Satt mest och fikade, men det var ju inte helt fel det heller... (fast pengarna tog slut ändå).

Lillajag, nej vad tråkigt!

Virra, ja det låter onekligen som att vi har vissa likheter :). Ja, det är både bra och jobbigt att det går så bra för de andra, men smart att lämna lite avtryck och spelregler. Man vill ju inte bli bortglömd!

AMS och Virra, håller tummarna för att ni slipper vänta så länge till!

• gustafssons

go kväll!

Igår hade det kommit ett brev från min gamla BM.
    där stod att jag hade fått gbs bakterier...som förra gången..

åt pencelin då... så vvi får se vad läkaren säger på måndag...

Det va ett lyckat 2 års kalas! det va rätt lungt.. men såå trött ja är nu!

• Kallo

Gustafssons: GBS, hur kollar det de på dig? Gör det sånt med rutin? Kanske är det jag oxå har?

Själv sitter jag hemma och samlar mitt urin under 24 timmar, skall till BM och lämna in detta kl. 10.00 i morgon.

Rauur: Japp, jag har koll på vilket hus det är. Min kusin ägde huset som ligger bredvid ert.

• v i r r a

Kallo, ursäkta men *asg*

"själv sitter jag hemma och samlar mitt urin" haha vilka knasiga bilder jag fick i skallen

Själv har jag tagit en, under omständigheterna, lång prommis och burit hem tunga matkassar från ica. Allt i hopp om att det ska kicka igång!

• v i r r a

Kallo, glömde. Hoppas såklart proverna visar bra värden!! Hur snabbt kan du få svar?

• Rauur
    Kallo skrev 2009-01-25 15:39:48 följande:
     Rauur: Japp, jag har koll på vilket hus det är. Min kusin ägde huset som ligger bredvid ert.
    Se där ja:)

Ja hur går det med proverna? Hoppas det inte är något allvarligt!
  • Mimmi P

Gustafssons och Kallo, hoppas att ni får snabba svar och kan få hjälp också.

Jag fick också lite konstiga bilder när jag läste om urinsamlandet, känns som en udda aktivitet..

Virra, hoppas att det funkade!

• gustafssons
    Mimmi P skrev 2009-01-25 19:00:12 följande:
    Gustafssons och Kallo, hoppas att ni får snabba svar och kan få hjälp också.Jag fick också lite konstiga bilder när jag läste om urinsamlandet, känns som en udda aktivitet..Virra, hoppas att det funkade!
    snabbt svar vet ja inte om ja fick... 2 eller om det är 3 veckor..:-/
  • Kallo

Ha ha, ja min formulering var inte den bästa. Men jag har suttit här hemma nästan hela dagen, vågar ju inte gå ut om jag skulle bli minsta kissnödig. Men nu är det bara 5 timmar kvar och jag lägger mig nog vid 22-tiden så "slipper jag de sista två timmarna".
    På tisdag borde jag få svar på provet hoppas jag. Blodprovet som togs i torsdags kom redan på fredagen - snabbt och bra tycker jag.

Ni kan ju tänka på mig i morgon när jag går ut från huset och ställer min 10-liters hink med lock i bagaget på bilen.

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!