• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Serafine

henlin: Håller tummarna för att det blir vilken dag som helst nu

Majsanna: tyvärr gör jag dig sällskap, mensen kom nu i kväll. Börjar kännas jobbigt. Jag har förvisso blivit gravid en gång sen april, men tiden bara rinner iväg. Jag var så säker på att jag skulle vara gravid före årsskiftet.

• Yinsan

Serafine, beklagare verkligen, nedrans tanter som dyker upp fast vi inte vill det! Styrkekramar till näste försök!

• majsanna

Vi går in hårt på att det ska lyckas vid nästa ÄL. Mannen som jobbar sen kväll har begärt ledigt just vid ÄL så att vi har möjlighet att köra varannan dag. Hoppas bara att lusten infinner sig just dom dagarna också...

Dags att lägga sig nu. I morgon med övernattning till lördag ska jag på planeringsdag med nya jobbet. Det blir på ett gestgiveri i mörkaste delen av Östergötland. Hur vi ska hinna planera något vet jag inte då schemat även består av lunch, middag och massagebehandling. Vi får väl planera i bilen hem.

• Mimmi P

Majsanna, låter som en klassisk konferens, mycket mat och trevligheter, lite jobb. Hoppas ni får trevligt :)

Håller tummarna för att ni plussar lagom till jul!

• Eva Marianne

Serafine: så trist, så trist! Men du hinner med två försök innan nyår, va? Då j-vlar SKA ni lyckas

Skönt med helg och lite ledigt! Har varit trött och sliten denna vecka så för mig är det efterlängtat.

PS Dag 34 nu, ingen mens än iaf...

• Mars2007

Håller tummarna för ett plus Eva Marianne!!

Och att ni andra får ett fint plus i julklapp!

• Yinsan

Evamarianne, håller också tummarna för att det blir den nya trådens första plus!!!

• lightfish

majsanna & Serafine
    Men så trist! Blir verligen besviken å era vägnar! Jag fortsätter hoppas för er och att det blir en tidig julklapp för er båda!

Eva Marianne
    Hoppas, hoppas, hoppas!

I övrigt: förlåt att jag inte engagerar mig jättemycket just nu. Känner mig lite ego i mitt.... Lämnat prover idag, 3 olika rör samt att min BM kollade bebisens hjärtljud som var tipptopp! I övrigt mår jag skit....

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!