Gott nytt år på er tjejer.
Själv går man och grämer sig vilken KLANT man är...!!!!!! Skulle sätta i motorvärmaren i bilen imorse för att jag skulle till jobbet... Jag tänkte: "Äh, jag stoppar i skosnörena i skorna så jag inte snubblar på dom för jag orkar inte knyta skorna" Sagt och gjort, jag satte i sladden och väl tillbaka på trappen så kom jag på att jag glömt att resa kupevärmaren upp så jag vände tillbaka. På vägen har ena skosnöret på något sätt lyckats ta sig upp ur skon och fastnar i andra skon och så ja, ni fattar ju att jag faller handlöst frammåt.... RAKT PÅ MAGEN.... Jag tänkte att det var kört... Åkte iaf till jobbet, men där kunde jag inte vara kvar för jag tänkte för mycket på skatten i magen. Och om det hade hänt något. Så jag fixade in en annan som kunde jobba för mig... Ringde förlossningen för att jag var orolig.. Men så länge jag inte blödde eller hade ont eller om jag inte kände bebben så var det ingen fara. Och jag har inte ont, blöder inte och känner min klimp som vanligt. Så jag hade nog ganska mycket tur. Det kom ju ganska mycket tyngd på magen oxå...
Så härdanefter så kommer jag ALLTID knyta skorna, hur kort jag än ska gå. :-S