• Minna72

Minnas tjejer X

(Fortsättningstråd på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-IX)

Hösten 2006 sökte jag andra som var i samma sits som jag själv, dvs som kämpat länge för att bli gravida och sedan äntligen nyligen blivit det. Vi var ca 20 tjejer som hittade varandra och vi har sedan följts åt genom graviditetskrämpor, förlossningar och föräldraliv.

Våra små har nu hunnit bli ca 1 ½ år och de utvecklas i rask fart. Några av oss är fortfarande mammalediga medan andra jobbar och pappa är hemma istället och/eller så har vi skolat in på dagis. Nu är många av oss dessutom mirakulöst gravida igen med nummer 2! 

Tråden jubilerar nu med tråd nr 10!  Tråden är i första hand ett forum för de 20-talet ursprungliga "Minnatjejerna" men visst är du ändå välkommen att läsa i vår tråd och flika in med en hälsning, fråga eller kanske be om ett råd.

Så, låt nu Minna-tangenterna fortsätta glöda!

Första tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    Andra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    Tredje tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    Fjärde tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    Femte tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    Sjätte tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    Sjunde tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    Åttonde tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html 
    Nionde tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html

* Öki 070326 *
  • Svar på tråden Minnas tjejer X
  • FISK78

Ingen medömkan Pess, men vill att du ska veta att jag finns här för och med dig. Hur otur får man ha, livet är fan inte rättvis alla gånger Otroligt jättetråkigt. Kramar till er

Helt plötsligt vill jag inte skriva mer

• Rossy

Pess, medlidande eller inte. JAG är verkligen ledsen att du är ledsen och att du drabbas så orättvist hårt.

• Joffe

Kram till Pess + fam  

Leon 070406 en kille till med BF 090223
  • Pikku myy

Vill så gärna säga nåt till pess, men vet inte riktigt vad. Så ta hand om er. Kram

• Minna72

Jag vet inte heller vad jag skall säga... Kram till dig och hela din lilla familj. Det gläder (fel ord kanske) mig ändå att höra att du verkar ha blivit så bra bemött idag.

Öki 070326
  • Meleah

Pess: Jag vet inte hur jag ska bemöta det här utan medlidande. För det är det jag känner och ilska över hur jävla orättvist livet är. Jag tänker lite extra på dig och din familj i helgen och hoppas att måndagen går förbi fort, fort, fort. Stor kram

★ Vilya 070529 ★
  • Pikku myy

Fick just veta att min fd arbetskollega igår var inne och födde sitt efterlängtade barn. Tyvärr, dog han i magen pga en missbildning och hann inte bli så stor. Livet är som sajt jävligt orättvist....

Svar på tråden Minnas tjejer X