musli skrev 2008-12-11 17:05:11 följande:
Hej!Kikar in lite snabbt med lånat mobilt bredband...Hemma har de varit och tagit bort torkfläkten i köket idag så nu är det bara att börja riva ut allting! Sen har vi fått så mycket snö att telefonledningen har lossnat från huset så jag har inte tillgång till internet förrän kanske i helgen... Har varit utan i en vecka men vi är ju ändå i föräldrarnas stuga så man använder ju inte internet om man inte är uppe i huset och tvättar eller nåt typ...Mettan, ni kan få lite snö av oss, vi har ungefär 50 - 60 cm just nu...*vinkar till alla och hoppas ni minns mig när jag väl återvänder på "riktigt" igen**stoooor kramhög till alla som behöver en eller flera kramar**speciell kram-kudde till häxan*
Men där ääär du juh! *gosar in näsan i min kramkudde & dyker ner i kramhögen*
Som jag har letat
Skönt att höra att ni lever och att det händer saker, ja eller kanske inte just avkapade telefonledningar då men att det går framåt i köket menar jag
Nu är gubben hemma va?
Här ska vi fira sambon lite blygsamt idag,imorgon firas det ordentilgt tillsammans med äldsta tjejens 17-års dag
Och vi kan väl bara konstatera fakta, att jag kanske förstår liiite bättre varför alla var så upprörda när jag själv fyllde sjutton, och var gravid men ovan omnända dotter
Hoppas att ni alla har det bra eller är på bättringsvägen,tråkigt att läsa om bortgånga fyfota vänner och inställda spa-besök.
Hjorthan,ha en jätteskön helg
*Fyller på muslis kramhög då jag använt flera stycken*