• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Mettan69

Saga74 Ha ha ha. Var inne i din blogg och läste. Läste även tillbaka lite och blev väldigt fundersam när jag kom till meningen "Kinnabor HUR är det att vara TREbarnsfamilj" Fundersam Vad menar hon undrade jag tills jag läste längre ner och såg att du har en vän som väntade tvillingar. Förstod då att du inte menade mig.  Räcka ut tungan

Vad kul att få åka till Ullared. Vi är klara med alla klappar och julinköp och tur är väl det för nu gapar hålet stort i plånboken. Gråter Att det skall vara så svårt att vinna pengar någon gång. Flört

• Saga74

Mettan69 Ja man måste läsa ALLT!!! *hahaha* från att bara ha en tös på strax över två till att numera ha 3 små det måste vara en stor omställning!

Du kanske känner till dom? Kinna har väl tom blivit en "rikskändis" med sina tvillingpar 8 st tror jag närmare bestämt!

Tycker som du, konstigt att det ska vara så svårt att vinna *muttar och klurar på en plan*

• Saga74

JO jag kom på ... har ni platt TV?! VAD har man då för TV bänk?! Alla goda råd mottages ...

• Mettan69
    Saga74 skrev 2008-12-16 13:14:24 följande:
    Mettan69 Ja man måste läsa ALLT!!! *hahaha* från att bara ha en tös på strax över två till att numera ha 3 små det måste vara en stor omställning!Du kanske känner till dom? Kinna har väl tom blivit en "rikskändis" med sina tvillingpar 8 st tror jag närmare bestämt!Tycker som du, konstigt att det ska vara så svårt att vinna *muttar och klurar på en plan*
    Nä, tror inte att jag känner dem. Vet ingen just nu som skulle ha tvillingar men kanske känner igen dem på byn.  Kinna är ju inte så stort. Flört
  • chicago1

Hej jag är bara in och tittar fram å tillbaka hinner knappt nå mer då det är jobb jobb och jobb som strå på schemat ha det gott kram jessica

• Ragnelutta

VackraMagnolia: Hejsan hej! Jag gillar din blog! Minns du vad själva kvalisorten på din Mimoutapet i sovrummet hette? Jag stormgillar den

/Linda

blog.xn--dbeck-kva.se

• vackrastarflow

Goddagens! Här skakar det i marken minsann!! Julgranen skakade men tackolov så trillade inget ner.

Själv blev man förvarnad av katten, men lite skumt var det ändå

• VackraMagnolia

Hej Ragnelutta !

Vad kul att du gillad min blogg jag kan kolla upp om jag inte har kvar något bit av tapeten men det gör jag inte förrens imorgon om det är ok !

Hoppas att du kommer tillbaka till min blogg !

Till er andra hoppas att allt är bra med er?
    Idag har jag äntligen kommit igång här hemma har ju varit lite off här med är på g känner jag igen så skönt!

Lagt upp en ny biuld på min b logg på mina stolar i finrummet kika gärna in på bloggen !'

Kram Tina
    www.vackramagnolia.blogspot.com

• Lilac Perl Dream

kikar in..här är det mesta vitt.

• Saga74

VackraMagnolia: så fint! Ge mig tips, har du sytt överdragen eller köpt färdiga? Kransarna var oxå ljuvliga ...

VACKRASTARFLOW: jordbävningen ja, då bor du i Skåne? Fy vad otäckt dock men tur att "pyntet" står kvar

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9