• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Saga74

Gott Nytt tjejer!

Instämmer med Hjorthans önskningar om 2009. Vi har haft vår beskärda del av elände.

Vi miste vår älskade dotter, vår son fick diabetes och vi har varit sjuka i stort sett HELA november & december ... missade även en tenta MEN nu tar vi nya tag!

Celluliter, celluliter!!! Säg till mig när du kommit på HUR du blir av med dom *vill gärna veta*

Varma fötter är underabart OM man får bestämma det själv, tänk att ALLTID vara svettig om fötterna?! Nej tacka vetja värmeslinga *köper oxå ett par*

Och till sist nytt os mig!

ONNELLISTA UUTTA VUOTTA

bosgarn.blogspot.com/

• Zirup

Hejsan inredningsvänner! Det är så att vi ropade in ett trevligt allmogeskåp på auktion häromdagen och vi är i full färd med att slipa ner det för att sedan göra det snyggt och trevligt igen. Det är låsbart men nycklar saknas så planen är att ta bort hela låsanordningen, spackla igen hålet och istället ordna med knoppar eller någon typ av hängen. Finns det någon i den här aktiva tråden som har något tips att komma med? Finns det någonstans online man kan köpa svarta hängen med lite "antik"-känsla över sig?

Gott nytt!

• Häxan Hedda

Tjena alla babes

Imorse vaknade jag på årets sista dag,ni vet den där dagen då man tar fram den "lilla svarta" och lockar håret och tillför diverse krämer och glitter i sitt annars rätt färglösa lilla fejs.
    Just denna dag av alla andra 364 det finns att välja mellan så vaknar lilla jag med en allergireaktion som består i att hela mitt ansikte är väldigt slätt och rynkfritt,vilket iofs är helt ok om det inte var så svullet Och mina ögon inte kliat så förbenat,har även fått utslag som beter sig riktigt illa! Så med andra ord så känner jag mig mer som en padda än som Askungen

Vi är hemma med familjen och tar det lugnt,Ballen är snorig och jag är allmänt äcklig bara

Imorgon ska jag förhoppningsvis hämta hem ett Bertby-vitrinskåp *lycklig*

Zirup,jag vet att det ska finnas jättefina hängen men jag kommer tyvätt inte på i vilket nätbutik det var Men någon av de andra vet säkert...

Såå alla sköna bönor, jag höjer mitt glas i en skål och sänder er alla en tanke då klockan slår 12.

*undviker kramar i detta tillstånd, hoppas att ni förstår*

• Tinkerbel

Gott Nytt År önskar jag er alla!!

• Häxan Hedda

Sladdar in och inviger det nya året
    Gott Nytt ÅÅÅÅÅRR!!!!!!

• Gummsan82

Gott nytt år och god fortsättning!

Detta kommer att bli ett spännande år, hoppas jag kan fylla det med mycket roligt spännande. Hoppas på mycket tid för mina pyssel är hemma!

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9