• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Gummsan82

Är det någon som vet vart man hittar sånna där fina två-färgade snören som t ex Leila använde i sina julprogram?

• Ragnelutta

fröken vits värld skrev 2009-01-01 17:12:54 följande:

God fortsättning alla här!Jag undrar bara vilken av dessa webbadresser som ni gillar bäst?www.vitavackrahem.sewww.vitadromhem.sewww.vitadromrum.sewww.vitadromgarden.sewww.vitagarden.seDet finns inget på adresserna utan jag undrar bara vilken som tilltalar er mest.Kram Fröken Vits Värld!
    Håller med om www.vitadromgarden.se det sätter sig fast liksom.

blog.xn--dbeck-kva.se
  • Häxan Hedda

God fortsättning alla här!Jag undrar bara vilken av dessa webbadresser som ni gillar bäst?www.vitavackrahem.sewww.vitadromhem.sewww.vitadromrum.sewww.vitadromgarden.sewww.vitagarden.seDet finns inget på adresserna utan jag undrar bara vilken som tilltalar er mest.Kram Fröken Vits Värld!
    Jag håller nog på www.vitavackrahem.se jag...

Nu har jag ÄNTLIGEN ett Bertby-vitrinskåp *lycklig i hela kroppen*
    Så imorgon planerar jag att "fixa till det lite"...

Ha det gott till imorgon
  • helene306
    Gummsan: I tidningspapper och kartong. Om jag hade sålt den. Hur fick du hem den? Den var väl inte trasig?

Har sytt min första vimpel idag, finns i bloggen. Lite pyssligt att få dit bandet för att hålla ihop vimplarna och några ramsor fyrades av men på det stora hela var det lättare än vad jag trodde.
    (¯`°?.¸ ღ www.helene306.blogspot.comღ ¸.?°´¯)
  • helene306
    Föll mest för www.vitavackrahem.se
    (¯`°?.¸ ღ www.helene306.blogspot.comღ ¸.?°´¯)
  • Gummsan82

helene306: Jo den var trasig Den kom i bubbelplast,tidningspapper, bubbelplast och en plastpåse. Skakade försiktigt på den innan jag öppnade den och det skramlade Ska fota och höra av mig till säljaren ikväll. Jag hade lagt den i en kartong som det vart mycket plats över i och med massor av bubbelplast och plastpåsar runt. Har skickat lampor och porslinssaker utan att nått gått sönder. Så suuuurt!

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9