• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Ladyelone

Mjukisvicki- jag vet inte hur länge du har varit singel,, men jag har iaf varit singel i flera år.. Varit lessen o deprimerad för att det var såå svårt att hitta någon, men nu är jag stark, o vill inget annat än att klara mig på egen hand o känna min inre styrka..

Smilla 00- ja, det felet tror jag oxå många gör!!
    Tänk vad bra det skulle vara om dem personerna jobbade på att lära känna sig själv o älska sig själv, medans dem är singlar, kanske skulle dem snabbare hitta någon än att leta, leta o känna sig sorgsen över att vara singel.

Lycka till allihop!!

• mjukisvicki

ladyleone! jag har varit singel i två och ett halvt år.. men jag gick inte ur mitt förhållande med brustet hjärta.. jag var bara glad att slippa honom . så jag har inte haft något att sörja och därmed så har jag bara varit glad singel hela tiden!! men nu känner jag mig redo för ett förhållande!

• Ladyelone

mjukisvicki- okej,, skönt att du kände så,, det är ju så mkt lättare då! Härligt att du nu känner dig redo.. hoppas snart att du träffar en riktig prins..
    Kram

• Ladyelone

hehe, menade: hoppas att du snart träffar en riktig prins..

• mjukisvicki

japp det hoppas jag med ... hoppas du med träffar någon du trivs med!! även om du inte känner för det just nu

• Ladyelone

Ja, kanske det, ha det bra...

• Ladyelone

Jag måste fråga er alla en sak.. är säkert en dum fråga, men den är helt ärlig..
    Hur vet man egentligen om man är kär eller om man bara är sexuellt attraherad.
    Jag har nog blandat ihop dem känslorna ganska mkt..
    ..eller är det samma sak.. nä det kan det väl inte vara?
    Hoppas att någon kan komma med någon kommentar..

• vackrastarflow

Ladyelone - du ar inte den enda... dessutom kan jag intala mig att nagon ar battre an vad de egentligen ar bara for attraktionens skull. *suck*

dejt ikvall! woohooo!

• Ladyelone

vackrastarflow- ja, det där med att intala sig att någon är bättre än dem är bara för att man är attraherad det känner jag igen,, hehe
    Ska du på dejt ikväll? Lycka till isåfall!!!!

• smilla00

Usch jag vet inte hur jag känner eller hur jag ska göra!
    Jag har ju träffat denna underbara kille, men ändå känns det som om jag är i behov av att vara ensam väldigt mkt och har lite svårt att umgås med honom mer än någon timme här och där. Det känns inte riktigt bra att t ex sova ihop och så

Jag gillar honom jättemycket! Fint utseende, fin personlighet, vi är jättelika, samma framtidsdrömar, samma intressen och liknande... men något tar ändå emot! vet inte om jag gillar mitt ex för mkt fortfarande (fast jag vet att vi inte kan leva ihop), men det känns inte som om det är problemet! Det känns inte som om jag har kvar de kärlekskänslorna för mitt ex, det är nog något annat... om vi inte är rätt för varandra eller om det bara är ovanan...

Jag är helt förvirrad!!! Någon som kan hjälpa mig??

Svar på tråden För oss singlar!