• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Cuthalion

smilla00

Du kan ju göra som mitt ex som för att komma över sin tjej bodde med mig i nästan ett år . . . (Varför kan man inte göra istapps-smileys? )

Det enda tipset jag kan ge Dig är att ta det lugnt lugnt lugnt . . .

• vackrastarflow

smilla, kan du inte beratta detta for honom? att du behover vara ensam mer men att du fortfarande vill traffa honom.

dejten igar gick bra, men inget spannande hande. och det ar val lika bra det... det kanske funkar att ta det lugnt ibland, men jag ar inte van vid det (gud va hemskt det lat da). vi ska nog traffas ikvall igen, sa det ska bli intressant att se vad som hander. denna gangen dock inte pa tu man hand... han ar ju bara sa valdigt snall, jag tror han har koll pa situationen. och seriost, kollar man in mitt forflutna inom karlek sa borde jag nog folja hans exempel.

• Ladyelone

vackrastarflow- ok, kul, lycka till såå mkt, jag håller tummarna för att det ska sluta så bra som möjligt!!!

• smilla00

vackrastarflow: jag har berättat precis hur jag känner för honom och det känns bra! Han vet att jag behöver lite "space" o ta det lugnt för att det hänt så mkt senaste året! Han accepterar det och tycker det är bra att jag är ärlig och han tycker också att det är bra att vi tar det lugnt eftersom han kommer från en liknande bakgrund som jag... men ändå känns det jobbigt att det känns som det gör!
    Lycka till föresten!!! Berätta allt!!!

Cinzano: Tack!

Jag tycker så mkt om honom och vi har skoj ihop och jag trivs att umgås med honom men så fort det blir att umgås en hel dag eller att typ han ska sova här eller så så får jag panik o känner att jag behöver utrymme!! Men det kanske bara är ett tecken på att jag behöver ta det lugnt?

Usch känns så trist när jag träffat en kille som har ALLT som jag någonsin kan vilja ha!!

• Marie N

HejHej...*hoppar in,har typ inte varit här sen sidan 2 eller nåt *....

Ingen mer singel som är sexuellt frustrerad så här på lördagkvällen?

• mjukisvicki

marie n... hmm jo skulle nog tro det

• Marie N

mjukisvicki...
    Skönt att jag inte är ensam.Egentligen kanske det inte är sexuell frustration,utan saknad av att bara få ligga o kramas o mysa...?*suckar*

• mjukisvicki

Marie N jo tack.. det ska gudarna veta!!!

bara att få prata med någon!!!!!!! men sex vore inte så fel det heller

• Marie N

mjukisvicki...Nej precis.Men...våran tur kommer väl....

• vackrastarflow

marie n - har ar det bara eftermiddag och jag ar redan sexuellt frustrerad haha

Svar på tråden För oss singlar!