• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • mjukisvicki

jo man kan väl hoppas

men det är inte lätt att vara ensamstående med barn.. alltså det är inte lätt att träffa någon då..

även om det finns dom man skulle vilja träffa

• mjukisvicki

vakrast!! hur går det?

• Marie N

vackrastarflow...
    Här är iallafall klockan över tolv.....lite mer "lagligt" då

• vackrastarflow

det gar... ska forhoppningsvis traffas ikvall igen. hoppas pa att saker o ting ska ga lite mer framat da.

• mjukisvicki

håller tummarna för dig!!!!!

marie n det är väl alltid lagligt menar kan känna av det hela dagarna! men oftas när lilleman somnar på kvällen då saknar jag någon mest!!

• Cuthalion

Slapp sova själv inatt . En kompis kompis sov över efter krogen. Riktigt skönt att få lite närhet även om det inte är någon som jag kommer att ha kontakt med .

Var riktigt kul igår på krogen!!! Längesedan jag hade så kul!

Bara glad just nu över gårdagen

• vackrastarflow

nu ar det grrr igen! varfor denna bergochdalbana...???
    forsokte fa tag i honom igar innan jag och min kompis skulle ga ut, men inte ett enda svar pa telen... istallet ligger dar val fyra missade samtal pa hans mobil, och det far mig att se ut som en galning. hoppas han kollar tiden for de fyra ringdes mellan 16-22.30.

hjalp.

• vackrastarflow

... jag lagger ner allt som har med pojkar att gora. orkar verkligen inte med detta. ar sa arg att jag tycker jag sjalv ar jobbig som fa.

• Cuthalion

vackrastarflow

Fortsätt Du vara "jobbig" och ta killarna som de kommer. En dag hittar man någon som står ut med en . . . Hoppas det iaf .

Själv fått höra att det inte finns någon som skulle orka med mig just nu av en mängd anledningar men det är knappast mitt problem utan det lär lösa sig i längden

• vackrastarflow

tack, det ar jattebra tips. om nan vill ha mig far de ta mig som jag ar. det andrar dock inte att jag ar arg nu... ikvall hade jag behovt dricka mig riktigt full, men det ar jag som kor.

Svar på tråden För oss singlar!