• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

smilla: du får vara kvar hur länge du vill Du ger ju oss andra lite hopp. Det kan vi behöva!

• ÄlskarMina

Hej alla! En till som är singel...suckar högt!
    Men har tyvärr fastnat i hemmaträsket..kommer inte ut på krogen ofta då jag är ensam med min dotter..bor i liten ort o möjligheterna är ju inte så stora att den rätta finns i närheten...tråkigt men sant...
    Min dotters pappa bor i lkpg o vi har inget alls pågång...har ej haft på länge länge...ny tjej dessutom..

Men jag har ju oxå behov av närhet,pussar bla.bla...trist att det ska vara så svårt att hitta ny kille! Har ni tips åt mig?? //Maria

• Smulan80

ÄlskarNova: Välkommen till våran underbara tråd
    Om du har läst igenom tråden så märker du kanske att du inte är ensam om att känna att det är svårt att hitta ny.
    Jag håller precis på att komma upp ur träsket och känna att det kanske ska gå vägen ändå för mig Har inte hittat någon ännu, men det är ju ingen panik. Är glad bara att jag äntligen känner att jag kanske nån gång kommer få bli kär igen. Men det är en lång väg dit... Man får helt enkelt ha tålamod. Och så får man ju beklaga sig här precis hur mycket man vill Jag lovar, det hjälper hur mycket som helst!!

• vackrastarflow

smulan: tack! jo det ar val sagt att vi ska traffas ikvall eller imorgon. ska bli spannande...!

man tar sma pyttesteg ur det dar trasket...

• daddy XL

känns bra att vara singel nu men e besviken på tjejerna när jag vart ute alla verkar bara vilja en sak inte mig emot men tråkigt att så många blir så på när dom e fulla förrut va de inte så ju

• mjukisvicki

hehe daddy!! klart du inte ska klaga!! bara tacka och ta emot!!!! skulle göra jag göra

• daddy XL

menar bara att det e nya tider nu verkar det som o tjejerna tar för sig mer :)

• Marie N

daddy XL....Med all rätt också.

• daddy XL

Hmm hur gör man igentligen om man träffat en tjej som man vill bli polare med o verkar som alla hennes kompisar tror att man villl nått annat o säger att hon har kille det gör ju inte mig nått men verkar inte som hon har det heller ,jag får väl fråga hennne direkt istället o gå rakt på sak kanske :)

Svar på tråden För oss singlar!