• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • smilla00

Åh jag är verkligen tokkär!!!

Jag vill inte göra er singlar ledsna, meningen med detta var att visa att det KOMMER fixa sig! Jag trodde jag inte skulle komma upp någonsin igen! Men nu har jag gjort det! Det kommer fixa sig för er alla! Det tar olika lång tid för olika personer bara! För mig tog det 10 månader!

Jag träffade min drömman exakt 5 år efter att jag träffade mitt ex?! Lite lustigt men denna gång hoppas jag att det är rätt! Ska kolla på lägenhet ihop i morgon!

Som sagt, ville bara peppa er om att det KOMMER ordna sig även om man känner sig som skit! men det var bara två månader sedan jag kände mig som om jag var på ruinens brant och nu är jag här!!
    LYCKA TILL!

• vackrastarflow

och jag kanner att det jag hade haller pa att rinna ut i sanden. sorgligt varre. men men sant ar livet.

• Roisin Dubh

OT: Är det bara jag som tycker det står sniglar varenda gång jag ser rubriken i forumet?

• vackrastarflow

nejnej, det gor vi alla

• Smulan80

smilla: Grattis!! Ojojoj, här händer det grejer
    Ja, du ger oss andra hopp. Jag hoppas verkligen jag får känna den där underbara förälskelsen igen. Saknar verkligen den känslan...
    Men än har jag ju bara varit singel i 2 månader, så det är nog bara bra att jag inte rusat in i nåt nytt. Känner att jag måste kunna stå på egna ben först. Kämpar på

Vackrastarflow: har ni inte träffats nåt mer? Vad är dina känslor då? Synd om det inte blir nåt, men som du säger, sånt är livet... Finns absolut någon därute som drömmer om att få göra dig lycklig Det får vi aldrig sluta tro...

• Cuthalion

Blev väckt 8 i morse av exet som skulle skälla på mig för att hans flickvän var upprörd efter att hon kallat mig en del saker igår. Självklart är det mitt fel och ingen annans . . .

Skall till läkaren idag iaf och försöka bli frisk

• vackrastarflow

Smulan: Nej vi har inte traffats mer, och som jag skrivit innan, sa ar han valdigt svar att fa tag pa. Sa jag har slutat ringa honom. Vill han traffa mig far han faktiskt lagga ner lite tid pa det. Men man blir psykiskt trott... Tyvarr vill jag fortfarande traffa honom.
    MEN det har kommit in en ny kille pa fronten, och han ar mer tillganglig, och valdigt trevlig han med

Cinzano: ditt ex verkar ju vara en helylle kille... Var glad att du inte ar ihop med honom langre, han verkar inte alls bra for dig.

• Cuthalion

vackrastarflow

Det där lät ju lovande . . . Väntar med spänning på uppföljningen

• daddy XL

hmm känner mig lite taskig just nu men gjorde nog rätt när jag berätta för en tjej som min kompis hade sex med att han hade klamydia då för tror inte han skulle berätta det ,sa att dom inte skulle säga nått itll honom så hoppas att dom inte gör det.

VISST GJORDE JAG RÄTT ?

Svar på tråden För oss singlar!