• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Cuthalion

daddy XL

Jag hade blivit väldigt glad över att ha fått reda på det iaf (okay missförstå mig rätt där ). Ifall Du gjorde rätt gentemot Din kompis är en smaksak, men mot tjejen gjorde Du helt rätt.

• daddy XL

snackade med henne nyss hon ska inte säga nått till honom ,så det han inte vet ........
    men känns ändå :(

• Ramunda

Ja, nu e jag singel....
    Happs, vad gör man nu då???

• Smulan80

Ramunda: det är nu vi ska njuta av livet Inte lätt, jag vet... Men man får njuta av att kunna göra precis som man vill när man vill
    Vi måste nog intala oss om att singellivet inte är så farligt som man tror.
    Vi är starka, eller hur?!!

• vackrastarflow

jag kan tycka singellivet ar riktigt bra ibland, men behover inte oroa sig for vad man gor eller inte gor, man har bara sig sjalv att ta hand om. och nagot av det roligaste som finns ar vardagsflirter, nar man flirtar med pojkar man aldrig traffat, och man aldrig kommer att traffa igen. och det ar ju helt klart roligare att ga ut pa krogen utan pojkvan

men, sen kommer de dagar (las: natter hehe) da man saknar den dar andra att krama pa. och att veta att man har nagon som gillar en vare sig vad man gor.

det galler att ta vara pa det positiva!

• smilla00

Tjejer nu är det kris och jag behöver allt stöd jag kan få från er vänner nu!!

Jag är gravid med min nya kille??! jag har önskat att bli med barn i 2-3 men med mitt ex blev det aldrig något, eller han ville inte ens försöka... men med min nya tog det två veckor!! Snälla hjälp mig!!

Jag ska ta ett nytt test i morgon och sedan ska jag berätta för honom om det också är positivt!!

HJÄLP!!

• vackrastarflow

ojoj, det var ju en lite speciell situation du hamnat i. forsok ta det sa lugnt du kan tills du tagit det andra testet imorgon.
    vad tror du han kommer att saga?

*kram*

• smilla00

jag tror faktiskt han kommer bli glad... vi har ju kommit väldigt långt trots bara en månad... vi pratar om att flytta ihop - innan jag visste om detta! men men jag vet ju ändå inte hur man ska göra...

• vackrastarflow

nej, vem har svaret pa det? det maste vara nagot av det svaraste att beratta. jag onskar dig verkligen all lycka!

Svar på tråden För oss singlar!