• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

smilla: Oj, här händer det verkligen grejer
    hur känner du då? känns det rätt? det är ju det viktigaste...
    Önskar dig all lycka!!

• smilla00

tja hur det känns? båda två har ju sagt att vi vill spendera resten av våra liv ihop... att vi redan känner så.
    han vet inget om detta än. jag ska tänka efter först hur JAG vill ha det innan jag berättar så jag inte blir påverkad av honom för det är ju ändå min kropp.
    Ska berätta på lördag! Vet inte hur han kommer reagera, tror dock han kommer bli ganska glad med chockad!

Jag tror att jag vill behålla det om det skulle gå hela graviditeten ut. gjorde ett andra test i dag för att verifiera det, och det visade också+!!

Jag håller mig kvar här om det är ok för ni är så stort stöd!
    *kramar*

• daddy XL

smilla visst e det din kropp men mannen måste ha lite o säga till om hoppas jag ni e ju ändå 2 tror inte det va så du menade men ville bara säga det

• smilla00

klart han har något att säga till om, men vi har ju även varit två som satt oss i denna situation!!! och jag tycker att är man vuxen så får man på något sätt ta konsekvenserna av sitt handlande... vad än det är, behålla eller inte behålla! men självklart är man två om det!

• vackrastarflow

da far man kanske ta till med ett litet grattis da?? om det nu ar det du vill... det verkar ju sa.

• Smulan80

Nu har vi varit hos mäklaren och skrivit kontrakt. Så nu är vi av med huset.
    Men när vi gick därifrån så bröt jag ihop totalt. Faan vad jobbigt det var!!
    Nyss satt vi och var överlyckliga över att ha hittat drömhuset. och så 3 månader senare så sitter vi som säljare. Det var en riktig pina!!!
    Exet tyckte oxkså det var jobbigt. Men han var lycklig, så då måste jag ju också försöka vara det. Kan ju inte gå och tråna efter nåt som inte finns...
    Det är nog inte så konstigt att man känner sig deppig idag. Allt kom verkligen upp till ytan igen...
    Nåja, det är bara att ta nya tag.

Smilla: hoppas att det löser sig till det bästa för er.

Kram!

• mjukisvicki

hej!!! smilla hoppas du behåller barnet!!! man klarar sig galant själv oxå.. men hoppas så klart att killen tar det bra!!!!

smulan! vad jobbigt det måste ha varit för dig nu är det verkligen avslutat..
    stor kram!!

• daddy XL

Smilla trodde väl det också :) men eftersom man e ensam kille här (tror jag ) så tyckte det behövdes säga , o i kväll ska man ut o dansa med en tjej polare ska bli KUL vi har alltid det när vi e ute o dansar ;)

• vackrastarflow

Smulan - sa sorgligt... men formodligen for det basta anda.

Sjalver sa gar det framat, sakta men sakert, med den nye killen. Har fortfarande inte hort av den andra, sa det ar val over helt och hallet. Lite synd faktiskt. Vill ju vara kompis med honom anda. Tror jag ringer honom om en vecka, da har val allt formodligen lugnat ner sig, och vi kan bada ta det som en vanskapsgrej. Men det ar kul med den nye. Han kom precis i rattan tid. Sparade mig en massa deppiga dagar. Hoppas pa en dejt mycket snart!

Svar på tråden För oss singlar!