• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Brooks

*fnissar* 

Nu pratar ni kläder i trådträffstråden - ajabaja
    Nä, håller med er. Jag vill ha en tråd igen. Blir mer att hålla reda på såhär och så håller vi ju aldrig oss till ämnet hela tiden ändå.
    Impad att du fått ner 4 rullar tapet i packningen SoF! Jah funderar nästan på att låna sängkläder där för att slippa ta med mig det i väskan trots allt  
  • helhed

Här har det snöat en decimeter idag! Jag hoppas att det drar över landet fort, så att det kommer till Stockholm idag och inte imorgon!

Nu ska jag jobba! Packning etc väntar ikväll. Alva hade börjat packa redan innan jag gick till jobebt imorse! Hon ser jättemycket fram emot att sova över hos farmor och farfar imorgon. Hennes ena kusin kommer att vara där också!

Linjo: Visst skulle R kunna röja tidigt imorgon. Men han ska ju köra oss till tåget som går strax efter åtta och sedan är det bra om de kommer igång med golvet så fort som möjligt.

• Såphia

Linjo: jag har hävt ur uniformen ur jobbväskan. En stor trunk som man kan hänga på ryggen som en ryggsäck. Enda sättet att få med allt.

Jag har även fått tag på en "stol på bord" som jag har med till Vincent. Funkar inte att äta och ha honom i famnen så han får sitta i den när vi äter frukost och middag/kvällsmat. Kostade 280:-  men jag fick visningsexet för 99:- så jag kunde inte motstå!

Känns som jag missat allt i packningsväg, men troligtvis har jag packat för mycket. Blir liksom nästan en flytt när man ska packa med bebisar..

• Evve81

SoF: Ska väl kolla imorrn om jag hitta någon. Har 30% på lindex så det blir nog där tror jag. Tycker jag har med MASSOR med saker med.... Undrar hur mycket som -r oanvänt när jag kommer hem??

Det jag funderar är om jag ska ta emd mina överdragsbyxor för att vara ute med imorrn.......

• Suwe
    Prommis: Tror inte du behöver överdragsbyxor, om du inte är väldigt frusen då Var rätt länge sedan jag använde mina och då bor jag 7-8 mil norr om Sthlm. Tycker det brukar räcka med långkalsonger och jeans för det mesta nu. Är ju på eftermiddagen vi ska vara ute oxå, så det borde (hoppas) inte vara så kallt.

Hoppas resan går bra för er alla som ska i väg i dag nu ÅH, SÅÅÅ KUUUL det ska bli att äntligen få träffa er!!!
  • helhed

Jag håller med S o F om att det är rörigt och jobbigt med tre trådar. Jag som aldrig hinner läsa, snabbläser en då och då och missar då det som sägs i de andra trådarna!

• Suwe

Håller också med. Var mycket lättare att hänga med då det bara var en tråd. Hinner aldrig med i alla tre trådar nu

• första

Iii. Nu är det inte långt kvar!
    Skall bli så kul!
    Trevlig resa alla ni som reser idag.

Linjo:
    Fnissar lite över att du inte tänker ta med lakan... Du har ju så lång resväg jämfört med de andra...
    (säger jag som inte sover över utan är tråkig och åker hem. Får toasupa i min ensamhet...)

• Hedebris

jenny- har inget emot att bli kallad hedebris. Det är ju lätt. du kan kalla björn också hedebris :D

Nu ska jag börja packa så smått. Vi har inte bestämt oss riktigt än om vi ska gå eller åka. Båda barnen sitter ju i vagnen, vi försöker få upp flåset, och efter att ha suttit på ett tåg så länge tror jag vi vill röra på oss, men ni får gärna åka. Ang troy så kan han ju åka i vår vagn om julia inte är på sitt gnällhumör. Sen har ju lycklig och jenny också P&t:s, så det löser sig nog.

• första

Jen ny:
    Du har ju ett "fuskigt" nick så dig är det ju lätt att säga rätt på!

Svar på tråden Trådträff Mars 09