• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Såphia

Jag har packat ner långfillingar (eller strumpbyxor är det egentligen) som får hålla värmen om mina ben, samt ullstrumpor som får hålla värmen om fötterna. Vantar, mössa och halsduk så är man väl redo för lekparken? V älskar att gunga och jag ser gärna att vi kan premiäråka rutchkana med honom.

Varför går inte tiden fortare. (säger en som inte ens har duschat och fixat matsäck eller packat klart..)

• Såphia

Efter Stockholm, hur ska vi ha det med trådarna?

Snabbundersökning, vem som vill ha tillbaka en tråd, eller ha tre till fyra trådar?

Vi vill ha en tråd:

S o F

Hehe

Ska bara

Linjo895

Vi vill har flera trådar:

• första

Kan vi inte ha en "efter 28e-tråd i typ 1 vecka eller så? Så kan vi ventilera av oss efter resan lite och så slipper alla som inte vara med alla "kommer du ihåg" som det lär bli ibörjan?

• första

Kicko:
    Jag är vid vandrarhemmet ca 10. Ringer dig.

• sthlmfilur

Efter Stockholm, hur ska vi ha det med trådarna?

Snabbundersökning, vem som vill ha tillbaka en tråd, eller ha tre till fyra trådar?

Vi vill ha en tråd:

S o F

Hehe

Ska bara

Linjo895

sthlmfilur

Vi vill har flera trådar:

• Hedebris

jag tycker också vi har en tråd efter... det dröjjer ju ett tag innan nästa träff igen. men när vi planerar träffar kan det vara bra med en annan tråd.

ang klädtråden så tyckte jag det var skönt att det blev lugnare i modertråden. (jag är ju inte intresserad av kläder) men är ett slopande av klädtråden vad folk vill så är det ju bara att bojkotta den :)

• Hedebris

ang packning:
    här kommer min änsålänge:

noah
    2 byxor
    2bodys
    1 tjocktröjja
    1pkt blöjjor
    2 par strumpor
    1pkt tvättservetter
    2 nappflaskor
    välling
    gröt
    burkmat
    alvedon, ipren, tavegyl
    sack'n'seat

julia
    1 par byxor
    2 tjocktröjjor
    1 tröja
    2 trosor
    2par strumpor
    ritblock,pennor

tandborstar
    tandkräm
    övriga hygiensaker

sofie
    kläder

de åker i overall

hrm..något som saknas?

jo, sängkläder till noah

• första

Sthlmfilur:
    Kl 13.

Men var det vid vandarhemmet vi skulle träffas? Och gå gemensamt till parkleken?

• sthlmfilur
    första skrev 2009-03-27 11:04:46 följande:
    Sthlmfilur: Kl 13. Men var det vid vandarhemmet vi skulle träffas? Och gå gemensamt till parkleken?
    oki.. är det någon som har adressen till vandrarhemmet för aliyar får skjusa mig dit.. och får hämta mig senare..
Svar på tråden Trådträff Mars 09